کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند فرد شیادی را که با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی مردم از آن‌ها سوءاستفاده و مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری می‌کرد ، شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۳۱۱۱۰۹

سرهنگ صادقی رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ‌ با بیان این خبر افزود: چندی قبل کارآگاهان با دریافت شکایت زنی جوان در جریان فعالیت مشکوک فردی به نام «ع - گ» قرار گرفتند که با اغفال شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها در پوشش رمالی و دعانویسی می‌کرد. برای روشن شدن موضوع کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس و کنترل رفت و آمدهای این افراد متوجه شدند، مظنون با شیوه و شگردهای خاص و سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی افراد و معرفی خود به عنوان فردی مستجاب الدعوه با دعانویسی و به بهانه حل مشکلات از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: تحقیقات بیشتر مشخص کرد که متهم از کلاهبرداران حرفه‌ای و باسابقه در این زمینه هستند. کارآگاهان در ادامه با استفاده از اطلاعات به دست آمده موفق شدند، متهم را به صورت ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی دو قبضه چاقو نامتعارف، ابزار آلات رمالی و دوربین فیلمبرداری کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: در ادامه شاکیان اظهار کردند که متهم گفته برای حل مشکل وی باید دعا بر روی بدنش نوشته شود و بعد رمال او را تهدید به پخش فیلمی که از او گرفته است، کردده و قصد اخاذی از وی را داشته است.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ صادقی بیان کرد: سرانجام با تکمیل پرونده‌ رمال با صدور قرار روانه زندان شد و تلاش در جهت شناسایی سایر بزه‌د‌یدگان ادامه دارد.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها