دیدنی های تلویزیون در پایان هفته

مهربی پایان ، قلب خائن و پسر

گروه رسانه: «ارمو» ژیائوئن ژائو، «صدایم کن» افشین صادقی،«قلب خائن» دنی لرنر، « مهر بی‌پایان» محسن منشی‌زاده،«دروازه ساعات» سیدجواد هاشمی، «ژاپن» کارلس ریگاداس، «سرقت ادبی» رضا بهشتی، «پسر» ژان پیرولوک داردن و «پاتوق» جواد مزدآبادی اسامی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های یک، 2، 3، 4 و 5 است که در تعطیلات آخر هفته مصادف با اربعین حسینی پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۹

شبکه یک

ارمو امشب ساعت 22

صدایم کن فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی«ارمو» به کارگردانی ژیائوئن ژائو امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ماجراهای فیلم در یکی از روستاهای چین می‌گذرد، زنی به نام ارمو به خاطر رقابت با همسایه‌اش، تصمیم می‌گیرد یک دستگاه تلویزیون خریداری کند. اما قیمت تلویزیون بسیار بالاست و درآمد ارمو بسیار اندک. ارمو که از راه فروش رشته‌های محلی کسب درآمد می‌کند و همسرش پیر و بیمار است با انجام کارهای سخت، پول پس انداز می‌کند، ولی همچنان قدرت خرید تلویزیون مورد نظرش را پیدا نمی‌کند. فیلم سینمایی «ارمو» محصول سال 1994چین و هنگ‌کنگ است.عصر فردا ساعت 16 فیلم تلویزیونی «صدایم کن» به کارگردانی افشین صادقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی یکتا از شبکه یک سیما پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده: علیرضا جوان ناشنوا و بااستعدادی است که وقتی تنگنای مالی خانواده‌اش و مریضی پدر را می‌بیند، تلاش می‌کند به هر شکلی که شده کمک حال خانواده باشد. در این مسیر او با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، اما از پا نمی‌افتد. در این شرایط است که علیرضا با پیرمرد تکیه‌دار محله ارتباطی تازه پیدا می‌کند. آنجاست که با زبان بی‌زبانی با امام حسین (ع) درددل می‌کند.شهرداد وثوقی، بهرام ابراهیمی و اسماعیل خلج به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی صدایم کن، از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بازی کرده‌اند.

شبکه دو

قلب خائن امشب ساعت 45/23

مهر بی‌پایان فردا ساعت 18

امشب ساعت 45/23 فیلم سینمایی «قلب خائن» از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره نیک است که 5 سال است حافظه‌اش را از دست داده، او به طور ناگهانی فردی را به نام مایکل می‌بیند که به نظرش آشنا می‌آید. بعد از آن فردی به نام رابرت با او تماس می‌گیرد و به ملاقات او می‌رود. در هنگام ملاقات هلی‌کوپتری سراغ آنها می‌آید و رابرت را از بین می‌برد. فیلم سینمایی قلب خائن به کارگردانی دنی لرنر محصول سال 1999 آمریکاست.

مهر بی پایان

فردا مصادف با اربعین حسینی ساعت 18 فیلم سینمایی «مهر بی‌پایان» از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

فیلم، داستان زوج جوانی به نام رضا و فاطمه را بازگو می‌کند که در دوران جنگ در جبهه با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در آن زمان فاطمه به عنوان بهیار داوطلب در جبهه حضور داشته است و بعد از ازدواج با رضا به فعالیت خود تا زمان وضع حمل ادامه می‌دهد. حمیدرضا پگاه و روناک یونسی در فیلم سینمایی «مهر بی‌پایان» به کارگردانی محسن منشی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید پورفرج بازی کرده‌اند.

شبکه 3

دروازه ساعات- امشب 19

دروازه ساعات- قسمت دوم فردا 20/19

قسمت اول فیلم تلویزیونی «دروازه ساعات» به کارگردانی سیدجواد هاشمی امشب ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.با شنیدن خبر ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق، هریک از اهالی آماده رفتن به دروازه ساعات می‌شوند تا در جشنی که از سوی حاکمان برپا شده شرکت کنند؛ اما کسانی هستند که با داشتن درک صحیح از واقعه کربلا به سرزنش مردم بی‌خرد می‌پردازند و در این میان، طالب که به‌ظاهر دیوانه کوچه‌گرد است، با سخنان خود کسانی را که به دلیل ترس یا بی‌بصیرتی از حادثه کربلا گریخته‌اند، در برابر پرسش‌های بی‌پاسخی قرار می‌دهد.قسمت دوم فیلم سینمایی «دروازه ساعات» به کارگردانی سیدجواد هاشمی فردا ساعت 20/19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

شبکه 4

ژاپن - امروز ساعت 40/15

سرقت ادبی- فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «ژاپن» به کارگردانی کارلوس ریگاداس امروز 40/15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره زندگی خارج از شهر و فرار از شلوغی‌های معمول زندگی در مکزیک است.موگدولنا فلورس در فیلم سینمایی ژاپن، محصول سال 2002 کشورهای اسپانیا، مکزیک، هلند و آلمان در ژانر ملودرام اجتماعی بازی کرده است.فیلم تلویزیونی «سرقت ادبی» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه‌کنندگی پریسا عشقی فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که امیر و مینا در فیلمی به نام مالیخولیا که براساس رمانی است که به دست شمس اتابکی پدر مینا نوشته شده، بازی می‌کنند. شمس اتابکی این رمان را از زندگی واقعی بهرام و زهره الهام گرفته است؛ اما همزمان با حضور پلیس متوجه می‌شویم که زهره که ظاهرا بجز شوهرش بهرام کسی را در تهران ندارد، به قتل رسیده است.هومن سیدی، شهرام عبدلی و سیدمهرداد ضیایی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «سرقت ادبی» از تولیدات سال جاری گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

پسر 40 دقیقه بامداد فردا

پاتوق- فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «پسر» محصول سال 2002 کشور فرانسه و بلژیک ساخته برادران ژان پیر و لوک داردن40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.داستان درباره اولیویه، سرکارگر یک کارگاه نجاری است که در زندگی شخصی‌اش شرایط بغرنجی را از سرمی‌گذراند. او مدتی است که فرزندش را از دست داده است و از همسرش مگالی جدا زندگی می‌کند. یک پسر سابقه‌دار به نام رائول با گذراندن 5 سال زندان یک روز به کارگاه نجاری مراجعه می‌کند و تقاضای کارآموزی دارد.الیویه گورمت و مورگان مارین در فیلم سینمایی «پسر» ایفای نقش کرده‌اند.

پاتوق

فیلم تلویزیونی «پاتوق» به کارگردانی جواد مزدآبادی هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود.فیلم‌ ماجراهای پسری به نام مجید است که سرپرستی خانواده‌اش را به‌عهده دارد. او برای گذران زندگی خانواده به همراه 2 نفر مبلغ 40 میلیون تومان را به سرقت می‌برد. مجید برای فرار از دست پلیس به همراه کیف پول وارد امامزاده‌ای می‌شود و از متولی آنجا کمک می‌خواهد و کیف را نزد وی به امانت می‌گذارد. 2همدست مجید برای گرفتن سهم خود با او قرار می‌گذارند؛ اما وقتی با بی‌توجهی او مواجه می‌شوند، خواهرزاده‌اش را می‌ربایند. در این میان مجید متوجه می‌شود پولی را که دزدیده‌اند درواقع وامی بوده که...

رامین راستا و سولماز غنی در فیلم تلویزیونی «پاتوق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید سال 86، به ایفای نقش پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها