جام‌جم: دومین بازی تیم ملی برزیل و ستارگان فوتسال جهان با برتری 6 بر یک میزبان همراه شد. در این بازی نیز مصطفی نظری، وحید شمسایی و محمد طاهری در ترکیب تیم ستارگان جهان به میدان رفتند، اما همانند دیگر هم‌تیمی‌هایشان در متوقف کردن تیم ملی برزیل توفیقی نداشتند.
کد خبر: ۳۰۳۴۵۰

حمایت دوباره از مرفاوی

جام‌جم: امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید دوباره روی این مطلب که تا پایان لیگ از صمد مرفاوی حمایت خواهد کرد، گفت: در فوتبال حرفه‌ای این گونه نیست که تمام مسائل و مشکلات یک تیم را به گردن سرمربی بیندازند، در نتیجه ما هم قصد نداریم خللی در حمایت خود از کادر فنی به وجود بیاوریم.

ابراز پشیمانی مظلومی

جام‌جم: پرویز مظلومی در همان جلسه معارفه‌اش از آمدن به ابومسلم اظهار پشیمانی کرد. سرمربی جدید سیاه‌جامگان گفت: مشکلات مالی باعث شده ابومسلم به شرایط فعلی برسد. وقتی با بازیکنان تیم صحبت کردم و در جریان مشکلات مالی آنها قرار گرفتم، از حضور در مشهد پشیمان شدم. البته مدیرعامل باشگاه قول داده مشکلات مالی حل شود و من هم روی همین اصل قراردادم را امضا کردم.

ملاحی تکذیب کرد

فارس: کریم ملاحی، مدیرعامل پاس شایعه شکایت علیرضا منصوریان از باشگاه همدانی را تکذیب و عنوان کرد تعلیق پاس به خاطر چنین شکایتی صحت ندارد. ملاحی گفت: منصوریان پیگیر مطالباتش است، اما از آنجا که قرارداد او در زمان مدیریت سابق بوده، اولیایی باید پاسخگوی این موضوع باشد.

انتقاد از وضع ظاهری برخی ملی‌پوشان

فارس: مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز از مسوولان فدراسیون خواست به تیم ملی هم بابت منشور اخلاقی تذکر بدهند. جعفری با اشاره به ظاهر سوال‌برانگیز برخی بازیکنان ملی‌پوش عنوان کرد: در شرایطی که سازمان لیگ این همه روی منشور اخلاقی تاکید دارد، از آقای تاج این توقع می‌رود که منشور اخلاقی را برای تیم ملی هم اجرا کند.

دایی، بیست و هشتمین سرمربی پرسپولیس

جام‌جم: علی دایی که از روز دوشنبه هدایت تیم پرسپولیس را به عهده گرفت، بیست و هشتمین سرمربی تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. از سال 1347 تاکنون 25 مربی به طور رسمی و 2 مربی به طور موقت هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را به عهده داشته‌اند که مرحوم پرویز دهداری اولین سرمربی پرسپولیس بود. در این میان 12 سرمربی خارجی و 15 سرمربی ایرانی در پرسپولیس فعالیت کرده‌اند.

پیمنتا 2 سال بست و رفت

فارس: لئوناردو پیمنتا، بازیکن برزیلی تراکتورسازی درحالی از جمع این تیم تبریزی جدا شد که مسوولان باشگاه برای صدور رضایت‌نامه، خواستار تمدید قرارداد با او شدند. بر همین اساس پیمنتا ابتدا قرارداد 2 ساله‌ای با تراکتورسازی امضا کرد سپس به طور قرضی به تیم مورد علاقه‌اش در برزیل رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها