گل: رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه‌های اخیر مبنی بر برکناری قطبی و جایگزینی یک مربی خارجی در صورت ناکامی در تورنمنت قطر، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و این مسائل که مطرح شده کذب محض است. کفاشیان با اشاره به این‌که تیم‌های خوبی در تورنمنت قطر هستند، افزود: بازی با تیم‌هایی چون مالی که به‌رغم موفقیت‌های زیاد به جام‌جهانی صعود نکرد و کره‌شمالی که به جام‌جهانی رفت، فقط برای محک زدن ملی‌پوشان و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم ملی خواهد بود و هیچ تاثیری بر سرنوشت کادر فنی نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۳۰۰۷۹۸

جاسوس در تمرین استقلال

جام‌جم: تمرین دیروز استقلال در حالی برگزار شد که همچون روزهای گذشته امیررضا واعظی‌آشتیانی، مدیرعامل باشگاه در کنار آبی‌پوشان حضور داشت. در این تمرین غیر از بازیکنان اخراجی، بیژن کوشکی، وحید طالب‌لو و رینالدو به دلیل مصدومیت در تمرین دیروز غایب بودند. نکته جالب این تمرین، حضور یک نفر با کلاه قرمز و صورتی پوشیده بود، که هواداران استقلال او را جاسوس خواندند و از ورزشگاه بیرونش کردند! آبی‌ها ساعت 14 امروز آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل فولاد در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهند کرد و ساعت 17 تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کنند.

بزرگان فوتبال بر بالین ناصر حجازی

جام‌جم: روز گذشته بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال بر بالین ناصر حجازی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی حاضر شدند. علی کفاشیان، مهدی تاج، علی پروین، حسین هدایتی، جعفر کاشانی، حسین کلانی، امیررضا واعظی‌آشتیانی، علی انصاری، اصغر حاجیلو، حسن روشن و فرهاد مجیدی از جمله کسانی بودند که دیروز برای عیادت حجازی به بیمارستان رفتند. همچنین علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی دیروز طی تماس تلفنی در جریان آخرین وضعیت بیماری ناصر حجازی قرار گرفت. ناصر حجازی روز دوشنبه بر اثر بیماری ریوی در بخش قلب و ریه بیمارستان کسری بستری شد و به توصیه پزشکان قرار است برای طی مراحل درمانی بزودی کار شیمی‌درمانی روی وی آغاز شود.

باقری در تمرینات گروهی پرسپولیس

جام‌جم: تمرین دیروز پرسپولیس بدون حضور هواداران برگزار شد. در این تمرین کریم باقری که پیش از این به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد، در میان بازیکنان به انجام تمرینات گروهی پرداخت. میثاق معمارزاده هم با برطرف شدن مصدومیتش، در کنار علیرضا حقیقی تمرین کرد. محمد پروین و مجتبی زارعی هم که در تمرین روز گذشته با مصدومیت جزئی مواجه بودند، دیروز بدون مشکل کار کردند.

مظلومی: از قطبی حمایت کنید

ایسنا: پرویز مظلومی با ابراز نگرانی بابت حاشیه‌های ایجاد شده در ارتباط با تیم ملی، درخصوص شایعاتی که این روزها درباره تغییر و تحول کادر فنی از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: کاری به این مساله ندارم که حمایت فدراسیون فوتبال از قطبی درست است یا خیر، اما وقتی مسوولان فدراسیون معتقدند که قطبی گزینه خوبی برای تیم ملی است، رسانه‌ها دیگر نباید اخباری غیرقابل استناد را درباره برکناری سرمربی تیم ملی مطرح کنند. البته وقتی یک خبر چنین فضایی را به وجود می‌آورد، این وظیفه برعهده فدراسیون فوتبال است که پیگیری کند منبع خبر از کجاست. متاسفانه این عدم پیگیری لطمات زیادی به ورزش ایران زده و نباید مسوولان فدراسیون از این موضوع غفلت کنند.

500 میلیون تومان برای رفع نواقص ورزشگاه مس

فارس: مدیرکل تربیت‌ بدنی استان کرمان از پیش‌بینی هزینه‌500 میلیون تومانی به منظور آماده‌سازی استادیوم شهید باهنر خبر داد. گنجعلی‌خانی گفت: نصب سیستم اینترنت، توسعه اتاق کنفرانس و ایجاد اتاق گزارش صداوسیما از جمله اقداماتی است که به منظور آماده‌سازی استادیوم شهید باهنر انجام شده است. وی ابراز امیدواری کرد تا اوائل دی‌ تمام کارهای مربوط به رفع نقص ورزشگاه به منظور بازدید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به اتمام برسد.

محرومان هفته بیستم لیگ

جام‌جم: 10 بازیکن در هفته بیستم لیگ برتر از همراهی تیم‌هایشان محروم هستند که در این میان نام مجتبی زارع از پرسپولیس نیز به چشم می‌خورد. دیگر محرومان هفته بیستم این نفرات هستند: محسن میرآبی (راه‌آهن)، داوود سیدعباسی (ابومسلم)، حسین معمار (پیکان)، آرش افشین (فولاد)، رضا محمودی (سایپا)، جواد رزاقی (استقلال اهواز)، ابوالقاسم دهنوی (مس)، مرتضی اسدی (صبا) و فرهاد خیرخواه (تراکتورسازی)‌.

آذری: پرسپولیسی‌ها با من صحبت نکردند

فارس: مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن هر گونه تماس با او برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد. سعید آذری گفت: همان‌طور که چند روز قبل شایعه حضور من در کرمان مطرح شده بود و صحت نداشت، این بار نیز کسی برای مدیریت در پرسپولیس با من صحبت نکرده است. در عین حال آذری بر این که افشارزاده برای فدراسیون وزنه‌برداری با او تماس گرفته است، تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها