اولین هتل کپسولی موسوم به هتل نه ساعته با تمرکز به تامین نیازهای اولیه توریست ها در نه ساعت اقامت شبانه در کیوتو ژاپن افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۵۶

یک هتل به سبک معماری مدرن و با استفاده از فناوری های مدرن روز به نام هتل کپسول یا هتل نه ساعته اوایل ماه جاری درکیوتو گشایش یافت.

این هتل جدید کپسولی که در محلات مختلف کیوتو ایجاد شده به ویژه برای توریست هایی که قصد بازدید از پایتخت باستانی ژاپن دارند بسیار ایده ال است زیرا به سادگی به توریست های امکان می دهد که جایی برای خواب، دوش گرفتن و تعویض لباس های خود بیابند.

هتل های کپسولی توسط دو طراح آثار معماری ژاپن به نام «ماساکی هیرومورا»و «تاکاآکی ناکامورا» طراحی شده که نمونه ای از اتاق های کپسولی در معماری مدرن است که درعین کوچکی بسیار راحت است و دارای انواع امکانات و تکنولوژی های نوین است.

هرکپسول شامل سیستم های پیشرفته پاناسانیک است و برای خواب راحت نیز دارای نورپردازی با کنترل کامپیوتری است.

دراین اتاقک های مجهز با استفاده از سیستم های الکتریکی پاناسونیک و ماتوسوشیتا نور اتاق به طور طبیعی چنان تنظیم شده که می تواند فرد را در ساعت از پیش تنظیم شده دلخواه با نور طبیعی روز از خواب بیدار کند.

این هتل دارای 125 اتاق کپسولی در 9 طبقه است و این تصور کلی را به مهمانان می دهد که برای سه هدف مهم و اساسی یعنی یک ساعت دوش گرفتن،هفت ساعت خواب و یک ساعت تعویض لباس که مجموعا 9 ساعت به طول می انجامد، به مهمانان فرصت کافی می دهد.

هزینه اقامت یک شب در هر اتاق کپسولی 4900 ین ژاپن برابر با 54 دلار امریکاست.

منبع: CHN

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها