هواپیمای ونزوئلایی خالی پرواز کرد

سرگردانی مسافران کاراکاس - تهران

سرگردانی مسافران خط هوایی کاراکاس - تهران بازهم در فرودگاه دمشق تکرار شد. این بار هم یک هواپیمای ونزوئلایی مسوول سرگردانی مسافران ایرانی این مسیر پروازی بود.
کد خبر: ۲۹۹۹۴۹

به گزارش واحد مرکزی خبر، شرکت هواپیمائی ونزوئلایی "کنویاسا" (CONVIASA‌ ) به بهانه سوختگیری بعد ازظهر روزگذشته مسافران خط کاراکاس - تهران را در فرودگاه دمشق پیاده کرد و دوباره به کاراکاس بازگشت.

این گروه شصت نفره که عبدالرضا مصری سفیر کشورمان در ونزوئلا نیزدر میان آنها بود، تا شامگاه یک شنبه در فرودگاه دمشق سرگردان بودند تا اینکه با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در یکی از هتلهای زینبیه اسکان داده شدند.

این گروه قرار است ، تا امشب با پروازهای "ایران ایر" و"گلف ایر" راهی تهران شوند.

ماه گذشته نیز چنین وضعی برای مسافران ایرانی که از کاراکاس قصد بازگشت به کشور را داشتند، پیش آمد که پس از حدود 48 ساعت با چند پرواز راهی تهران شدند.

به گفته منابع مطلع، شرکت گردشگری خولیا و دومنای سوریه رابط شرکت هواپیمایی ونزوئلایی است که در سوریه به تعهدات خود عمل نمی کند و مسافران را در بلاتکلیفی در فرودگاه دمشق رها می کند.

با توجه به اینکه این ناهماهنگی بارها برای هموطنان مسافر که از آمریکای لاتین قصد بازگشت به کشور را دارند ، تکرار می شود به نظر می رسد ، مسئولان سازمان هواپیمائی کشوری و سایر مراکز مرتبط باید هرچه زودتر نسبت به برطرف کردن این ناهماهنگی اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها