مدیرعامل باشگاه استقلال از شکایت این باشگاه و حنیف عمران زاده از فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: امیدوارم رویه ای که فدراسیون فوتبال و متولیان منشور اخلاقی در پیش گرفته اند تغییر کند.
کد خبر: ۲۹۹۲۰۶

به گزارش مهر، امیررضا واعظی آشتیانی صبح جمعه ضمن این مطلب افزود: متاسفانه طی ماههای گذشته با آبروی بازیکن تیم فوتبال استقلال بازی شده است که قصد داریم از طرف باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال شکایت کنیم. ضمن اینکه حنیف عمران زاده نیز به خاطر بازی با آبرویش از فدراسیون شکایت خواهد کرد.

آشتیانی در ادامه با بیان اینکه این موضوع را تا پایان پیگیری خواهد کرد خاطرنشان ساخت: وقتی عمران زاده در مصاحبه با یکی از نشریات ورزشی اعلام کرده است که قصد شکایت از سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال را دارد، فردی از این سازمان (لیگ حرفه ای) با حنیف تماس می گیرد و به او می گوید که از طرف سازمان تربیت بدنی به ما گفته اند باید «روی این بازیکن را کم کنید». من می خواهم بدانم این چه ادبیاتی است که آقایان با آن گفتگو می کنند. مطمئن باشید بنده این موضوع را تا پایان پیگیری خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه مخالف منشور اخلاقی نیست افزود: متاسفانه در منشور اخلاقی با آبروی افراد بازی می شود. من می خواهم سوال کنم پس آقایانی که با آبروی افراد بازی می کنند چه کسی باید با آنها برخورد کند. آقایی که پرونده یک بازیکن را زیر بغل می گیرد و در طبقات فدراسیون فوتبال می چرخاند، چه کسی باید با او برخورد کند.

واعظی آشتیانی افزود: مگر آبروی افراد دستمال کاغذی است که با آن بازی شود؟ فدراسیون فوتبال نباید پا را فراتر از اختیاراتش بگذارد. باید با مستندات در مورد افراد قضاوت کرد. وقتی مستنداتی وجود ندارد چرا با آبروی افراد بازی می شود؟

وی که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود، خاطرنشان ساخت: متاسفانه دوستان پا را فراتر از قانون گذاشته اند و در مورد افراد قضاوت می کنند. فدراسیون فوتبال نباید در امور باشگاهها وارد شود. من نمی دانم دلیل این گونه رفتارها چیست. این آقایان با چنین رفتارهایی می خواهند به شعور مردم توهین کنند یا کارشناسان؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بنده موافق منشور اخلاقی در چارچوب اخلاق حرفه ای هستم نه اینکه بخواهیم عامل گسترش بی اخلاقی ها باشیم و برخلاف آیین نامه و اساسنامه عمل کنیم. ما باید به همه احترام بگذاریم و احترام متقابل را نیز دریافت کنیم.

وی در ادامه انتقاداتش به منشور  اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: کجای منشور اخلاقی گفته است که آقایان خودشان ببرند و بدوزند؟ باید حکم صادر شود و در آن منطق حاکم باشد. برخی آقایان به چه حقی کارت فلان بازیکن یا مربی را صادر نمی کنند. مگر «زور» است؟

آشتیانی ادامه داد: برخی تصمیماتی که در فدراسیون فوتبال گرفته می شود برخلاف اساسنامه است. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حق ندارد خارج از وظیفه اش تصمیمگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها