شوت- گل

ایران - پاکستان؛ گام اول جوانان

جام‌جم: دیدار‌های گروهD مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از امروز با برگزاری دیدار ایران و پاکستان در تهران آغاز می‌شود. این بازی ساعت 19 امروز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. ازبکستان دیگر تیم این گروه است.
کد خبر: ۲۹۹۱۲۸

گلزنی شجاعی برای اوساسونا

جام‌جم: اوساسونا یکشنبه شب در حالی که تا دقایق پایانی دیدار با مالاگا با تک گل مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی خود از این تیم پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد. اوساسونا که بازی قبلی خود را با تک گل نکونام از ساراگوسا برده بود، این بار فقط 7 دقیقه کم آورد تا با گلزنی دیگر بازیکن ایرانی خود، به 3 امتیاز با ارزش دیگری دست یابد. شجاعی در دقیقه 47 و از زاویه‌ای بسته برای اوساسونا گلزنی کرد.

پرسپولیس در داوودیه

جام‌جم: تمرین صبح دیروز پرسپولیس، همچون روزهایی که علی پروین سرمربی این تیم بود و بازیکنان زیر نظر پرویز کماسی بدنسازی می‌کردند، در تپه‌های داوودیه برگزار و اتفاقا با جلب رضایت زلاتکو کرانچار همراه شد.

قرمزها که خود را برای بازی روز پنجشنبه با استقلال اهواز آماده می‌‌کنند، در تمرین دیروز فقط مجتبی زارعی را در اختیار نداشتند که البته علتش هم اشتباه این بازیکن در آمدن به محل تپه‌های داوودیه و رفتن او به زمین تمرین شرکت واحد بود!

مذاکره کرمانی‌ها با لوکا

ایسنا: مسوولان باشگاه مس کرمان از امروز مذاکره با لوکا بوناچیچ، سرمربی سابق فولاد خوزستان را آغاز خواهند کرد. رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت مس کرمان با تایید این خبر گفت: با حضور اعضای هیات مدیره، لوکا و مدیر برنامه‌های این مربی کروات، مذاکرات انجام خواهد شد و پس از بحث و بررسی و سنجیدن تمامی جوانب، قرارداد مابین طرفین منعقد خواهد شد. سیف‌الحسینی از لوتار ماتئوس به عنوان دیگر گزینه مسی‌ها برای هدایت این تیم سخن به میان آورد. این درحالی است که طی 2 روز گذشته، مهدی محمدی در تمرینات تیم کرمان حاضر نشده است.

لیگ برتر، بدون دوپینگی

جام‌جم: 14 نمونه کنترل دوپینگ فوتبال منفی اعلام شد. احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: پس از انجام تست دوپینگ از سوی افسران کنترل دوپینگ در مسابقات لیگ برتر در نیم فصل اول و ارسال آزمایش‌ها به کلن آلمان، نتیجه تمامی 14 نمونه ارسالی منفی اعلام شد.

تقدیر آسیا از سپاهان

جام‌جم: محمد بن همام در نامه‌ای به مدیر عامل باشگاه سپاهان از پرورش بازیکنان درخشان و با استعداد در این باشگاه ایرانی تقدیر کرد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ابراز خرسندی از حضور هادی عقیلی بین بهترین بازیکنان آسیا، عملکرد درخشان این بازیکن را نیز تبریک گفت.

داور ایرانی در کلاس نخبگان فوتسال آسیا

جام‌جم: از سوی کنفدراسیون فوتبال‌آسیا، وحید عرض‌پیما به سمینار آموزشی داوران نخبه فوتسال آسیا که از 17 تا 19 بهمن ماه و به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود، دعوت شد.

تیم ملی فوتسال در تورنمنت آذربایجان

جام‌جم: سرمربی تیم ملی فوتسال از حضور این تیم در تورنمنت آذربایجان خبر داد و گفت: 26 آذرماه عازم آذربایجان خواهیم شد تا در رقابت با تیم‌های بلژیک، هلند، قزاقستان، روسیه، اکراین و آذربایجان، داشته‌های خود را ارزیابی کنیم و در نهایت بتوانیم در یازدهمین دوره بازی‌های جام ملت‌های آسیا، عنوان برتر را به دست آوریم. حسین شمس افزود: به دلیل این که مسابقات لیگ برتر در حال برگزاری است؛ اردوی تیم ملی یک روز قبل از اعزام به کشور آذربایجان برگزار می‌شود. بر همین اساس، 25 آذرماه با بازیکنان گرد هم می‌آییم و با ترکیب جدید و قوی به این کشور عزیمت خواهیم کرد.

صدرنشینی به سبک استقلالی‌ها

جام‌جم: سیامک رحیم‌پور، دستیار صمد مرفاوی در کادر فنی استقلال با انتقاد از آنچه فوتبال ناپاک در ایران خوانده می‌شود، به ایسنا گفت: «مگر می‌شود که تمامی اشتباهات داوری به سود یک تیم و به ضرر یک تیم باشد. ما در این فصل، 20 امتیاز به دلیل اشتباه داوری از دست داده‌ایم و همین تعداد امتیاز به دلیل اشتباه داوری به یک تیم خاص (سپاهان) رسیده است.» با حساب و کتاب‌های این مربی، الان سپاهان باید با 17 امتیاز یکی از تیم‌های قعرنشین باشد و استقلال با 47 امتیاز، با 14 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها