تحویل 150 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

گروه اقتصاد: وزیر مسکن و شهرسازی گفت: 50 هزار واحد از واحدهای طرح مسکن در ایام مبارک دهه فجر امسال در نقاط مختلف کشور تحویل مردم می‌شود. علی نیکزاد در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر شهرستان بروجرد در گفتگو با ایرنا افزود: اجرای طرح مسکن مهر از نظر اعتباری و پرداخت تسهیلات مشکلی ندارد.
کد خبر: ۲۹۸۵۶۱

وی درخصوص نحوه پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده نیز گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده شهرهای مختلف کشور وجود ندارد.

نیکزاد افزود: اگر شخصی بخواهد در واحد مسکونی خود در بافت فرسوده شهرها با تایید نظام مهندسی، طبقات جدیدی را احداث کند، به ازای هر طبقه 150 میلیون ریال وام دریافت خواهد کرد. وی اظهار کرد: بافت‌های فرسوده یک معضل بزرگ برای شهرهای کشور محسوب می‌شوند که باید هرچه سریع‌تر برای آن اقدام کرد. وی گفت: یکهزار واحد سهمیه برای بافت‌های فرسوده استان لرستان درنظر گرفته شده که مجوز و اعتبار اجرای آن در اختیار استاندار و معاونت عمرانی استانداری است.

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات به بافت‌های فرسوده تا پایان سال 1388 ادامه دارد.طرح مسکن مهر یکی از برنامه‌های مهم دولت برای تنظیم بازار مسکن بود ، اما پیشرفت این طرح مطابق انتظارات و پیش بینی های انجام شده نبود . نیکزاد با اشاره به اینکه افق روشنی برای طرح مسکن مهر به صورت متفاوت و مختلف در استان لرستان دیده می شود، تصریح کرد شهرستان بروجرد نقطه عطف اجرای طرح مسکن مهر در این استان لرستان است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها