کفاشیان: تغییر مدیریت به نفع فوتبال نیست

گروه ورزش: رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه برکناری‌اش، می‌گوید: مقررات فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال اجازه نمی‌دهد که تغییراتی مانند تغییرات دیگر فدراسیون‌ها در فدراسیون فوتبال انجام شود. به دنبال انتشار اخباری مبنی بر بازگشت محمد دادکان به فدراسیون فوتبال و این‌که سازمان تربیت بدنی از کفاشیان خواسته محترمانه از سمت خود استعفا کند، رئیس فدراسیون در این باره تصریح می‌کند: سازمان تربیت بدنی از فدراسیون فوتبال حمایت کرده و کسی هم از من نخواسته است که استعفا کنم.
کد خبر: ۲۹۷۸۶۱

اساسا ساختار فدراسیون فوتبال طوری نیست که هر تغییر و تحولی امکان‌پذیر باشد. براساس نظر مجمع فدراسیون فوتبال، 2 سال پیش کادر فعلی به عنوان مسوولان جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شدند و ما 2 سال دیگر و تا زمان تشکیل مجمع بعدی همچنان در فدراسیون فوتبال خواهیم ماند. او با بیان این‌که انتشار این شایعات به فوتبال ایران ضربه می‌زند، ادامه می‌دهد: قطعا سازمان تربیت بدنی نسبت به مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال آگاهی دارد و از فدراسیون فوتبال هم حمایت به عمل می‌آورد.

کفاشیان بازگشت دادکان را هم به فدراسیون فوتبال شایعه می‌داند: اگر زنده بمانم در فدراسیون فوتبال باقی خواهم ماند. اگر حتی بخواهم استعفا کنم، 8 تا 9 ماه طول می‌کشد تا رئیس بعدی انتخاب شود، اما باید بگویم تغییر مدیریت به نفع فوتبال ایران نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها