شوت-گل

عابدزاده: رحمتی می‌تواند بهترین باشد

جام‌جم: احمدرضا عابدزاده پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از عملکرد معمارزاده در این بازی راضی نیستم، چون یک دروازه‌بان قبل از بازی باید تمام وسایل خود را به همراه داشته باشد. او لباس ذخیره نداشت و این خوب نیست. در مقابل رحمتی با مهار 2 ضربه پنالتی نشان داد که می‌تواند بهترین دروازه‌بان ایران باشد.
کد خبر: ۲۹۷۶۴۲

ترکی، داور دیدار یمن و بحرین

جام‌جم: براساس اعلام فدراسیون فوتبال محسن ترکی به همراه رضا سخندان و داوود رفعتی کار قضاوت دیدار تیم‌های یمن و بحرین را در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا در روز 30 دی ماه را عهده‌دار خواهند بود.

جریمه 6 میلیونی علی کریمی

جام‌جم: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علی کریمی بازیکن تیم استیل‌آذین را که به دلیل تخلفات دیدار این تیم با پرسپولیس دو جلسه محروم کرده بود به دلیل اعتراض به تصمیمات داور به پرداخت مبلغ 6 میلیون تومان جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

4 بهمن آخرین مهلت باشگاه‌ها

جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا 4 بهمن ماه را به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام و اعلام اسامی تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و مس کرمان نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ

جام‌جم: نشست اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر به منظور برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه بهتر نیم فصل دوم لیگ و رفع اشکالات موجود، برگزار می‌شود.در این جلسه پیرامون حضور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا و تذکر به باشگاه‌ها برای کسب استانداردهای مورد نظرAFC بحث و تبادل نظر خواهد شد.

دومین نشست کمیته فنی فوتبال

جام‌جم: دومین نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال ساعت 30/9 صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود. در این نشست برنامه‌ها و عملکرد تیم ملی امید مورد بحث و بررسی قرار می‌‌گیرد تا شاید دغدغه‌های غلامحسین پیروانی نیز برای ادامه کار در این تیم کاهش یابد.

غیبت 2 هفته‌ای باقری

فارس: پزشک پرسپولیس از دوری 2 هفته‌ای کریم باقری از میادین خبر داد. فرید زرینه گفت: «با معاینه‌ای که از باقری به عمل آمد مشخص شد از ناحیه آشیل پا احساس درد دارد و به همین دلیل در 2 بازی آینده از همراهی تیم محروم خواهد بود.» وی درباره شرایط شیث رضایی هم گفت: رضایی باید دوشنبه (امروز) به دلیل کشیدگی از ناحیه پای راست، MRI بگیرد تا پس از نتایج به دست آمده درخصوص این بازیکن تصمیم‌گیری کنیم.

تقابل‌ مبعلی و کاظمیان

جام‌جم: هفته هفتم لیگ برتر امارات امشب با برگزاری دیدار تیم‌های عجمان و النصر پیگیری خواهد شد. این بازی از آن جهت حائز اهمیت است که عجمان با جواد کاظمیان از تیم آبی‌پوشان النصر که ایمان مبعلی را در اختیار دارد، میزبانی خواهد کرد. هم اکنون عجمان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و النصر با 6 امتیاز تیم نهم جدول است.

پاسخ عزیز محمدی به منتقدان

فارس: برگزاری چند بازی هفته هفدهم لیگ برتر در روز عرفه (جمعه گذشته)، انتقاداتی را متوجه سازمان لیگ ‌برتر کرد. اما عزیزمحمدی درپاسخ به این انتقادات گفت: برای این‌که مردم علاقه‌مند فوتبال بتوانند در دعای عرفه شرکت کنند، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال را که خیل عظیم هواداران را تشکیل می‌دهند، در روز دیگری انداختیم. در ضمن ساعت بازی تیم‌هایی که در روز عرفه بازی داشتند را 14 تا 16 قرار دادیم تا کسانی که می‌خواهند در دعای عرفه شرکت کنند، با مشکل روبه‌رو نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها