اخاذی 70 میلیون تومانی به بهانه انرژی‌درمانی

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: شخصی که با جلب اعتماد یک خانواده بهشهری ادعای انرژی درمانی داشت از آنها 70 میلیون تومان کلاهبرداری کرد.
کد خبر: ۲۹۷۲۰۵

نورعلی سیف‌زاده امروز در بهشهر درباره جزئیات این کلاهبرداری و نحوه دستگیری متهم گفت: برابر گزارش پلیس آگاهی شخصی به نام مهناز - ج فرزند علی، 59 ساله اهل و ساکن بهشهر به این اداره مراجعه کرد و اظهار داشت فردی به هویت سهراب ه فرزند فضل‌الله ساکن قائمشهر با پسرش دوست بوده و به بهانه انرژی درمانی و سحر و جادو اعتماد ما را به خود جلب کرد تا جایی که در مدت کوتاهی اقدام به فروش زمین کردیم و 40 میلیون تومان وجه نقد هم از ما اخاذی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: بنا به گفته مالباخته، شخص مدعی در مدت دو سال از آنها 70 میلیون تومان اخاذی کرد و سپس متواری شد که نامبرده از طریق چهره‌نگاری و مشخصاتی که دوستش در اختیار پلیس گذاشت، در قائمشهر دستگیر شد و در بازجویی خود به اخذ مبالغ ذکر شده اعتراف کرد.

این کلاهبردار به همین ترفند از شخصی به نام نادعلی - ج فرزند جانعلی، 58 ساله و همسرش اهل و ساکن اصفهان از بابت سحر و جادو 2 میلیون و 400 هزار تومان وجه نقد اخاذی و به این جرم هم اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها