کارگردان تفنگ سرپر ، اوسنه پادشاهی را روایت می کند

کارگردان سریال «روزی روزگاری»، مجموعه طنز «اوسنه پادشاهی» را در کنار زاینده‌رود اصفهان می‌سازد.
کد خبر: ۲۹۶۱۴۳

امرالله احمدجو به فارسگفت: بازنویسی فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «اوسنه پادشاهی» به پایان رسیده که در قالب طنز است و در شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

وی افزود: این سریال در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی «رضا جودی» ساخته می‌شود و به‌ شیوه هرشبی به روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «تفنگ سرپر» اظهار کرد: در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران هستم که هنوز حضور هیچ‌کس قطعی نشده و درصدد هستیم تا این سریال را پیش از عید کلید بزنیم.

احمدجو تصریح کرد: داستان‌های این سریال در فضای گذشته رخ می‌دهد و ما اردوگاهی در کنار زاینده‌رود خواهیم زد که تمام بخش‌ها در آنجا تصویربرداری خواهد شد.‌

وی گفت: «اوسنه پادشاهی» قصه‌ای فانتزی دارد و ماجراهای آن کاملا خیالی است و به هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران برنمی‌گردد.

بنابر این گزارش، در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «اوسنه پادشاهی» آمده است: پادشاهی به‌نام «سام شاه» برای درمان فراموشکاری خود به‌دنبال یافتن حکیمی است که راز این درد را می‌داند.

او در کنار رودخانه زاینده‌رود اتراق می‌کند. تا یافتن حکیم حاذق ماجراهای فرعی بسیاری در حوالی و داخل اردوگاه شاهی اتفاق می‌افتد که دستمایه داستان‌های «اوسنه پادشاهی» است.

با توجه به کارهای پیشین این کارگردان این انتظار هست که این بار هم بتواند اثری در خور روانه آنتن تلویزیون کند.

هنوز خیلی‌ها حضور مقتدرانه خسرو شکیبایی را در دو اثر این کارگردان یعنی تفنگ سرپر و روزی روزگاری از یاد نبرده‌اند. با نگاه خاص احمدجو می‌توان امیدوار بود که باز هم اثری در همان ابعاد پخش شود. آیا اوسنه پادشاهی می‌تواند توقعات مخاطبان را برآورده کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها