به هنگام دستگیری فرد متجاوز در کرج

مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید

ماموران پلیس آگاهی استان تهران متهم متجاوز به عنف متواری و عامل شهادت یکی از مامور ان نیروی انتظامی را صبح امروز در کرج بازداشت کردند .
کد خبر: ۲۹۶۰۷۲

رئیس پلیس آگاهی استان تهران درمصاحبه با  واحدمرکزی خبر گفت :متهم دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل تجاوز به عنف، مظنون به قتل، سرقت مسلحانه و آدم ربائی است که مدتی هم در زندان به سر می برد.

سرهنگ سید اسماعیل هادئی افزود: آخرین جرم متهم مربوط به چند فقره تجاوز به عنف دربرخی از شهرهای غرب استان تهران بود که پس از حضور شاکیان در پلیس آگاهی استان تهران و شکایت از وی؛ پلیس تلاش
خود را برای دستگیری متهم اغاز کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران همچنین گفت:ماموران آگاهی پس ازکنترل مسیرهای رفت و آمد و اطلاع از محل اختفای متهم؛ تصمیم گرفتند وی را که قصد جابجائی مقداری مشروبات الکلی را داشت بازداشت کنند.

سرهنگ هادئی تصریح کرد: به علت شلوغی محل و آگاهی متهم از حضور ماموران پلیس وی بلافاصله تصمیم به فرار می گیرد اما با مقابله یکی از ماموران نیروی انتظامی مواجه می شود که متهم مامور نیروی انتظامی را با خودرو زیر گرفته و از محل متواری می شود .

رئیس پلیس آگاهی استان تهران افزود :این مامور پلیس که مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان به
شهادت رسید.

و ی گفت : پلیس از شب گذشته دوباره محل اختفای این متهم را تحت نظر گرفت که سرانجام صبح امروز در حالیکه متهم برای فرار از طریق ورود به یک منزل و گروگان گرفتن افراد آن منزل ، ماموران نیروی انتظامی را تهدید کرد که سرانجام با شلیک پلیس بازداشت شد .

سرهنگ هادئی افزود : تحقیقات پلیس برای پی بردن به دیگر جرائم این متهم ادامه دارد و کسانیکه به نوعی از طریق این متهم مورد تعرض قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان تهران از وی شکایت کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها