رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

متلاشی شدن 29 باند قاچاق انسان

گروه حوادث: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ از متلاشی شدن 29 باند قاچاق انسان و دستگیری 21 هزار اتباع غیرمجاز در تهران خبر داد. به گزارش «جام‌جم»، سردار علیپور روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش اداره اتباع پلیس امنیت تهران در شناسایی و برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز در تهران، افزود: اگر اتباع بیگانه بدون پروانه کار مشغول به کار شوند با کارفرمایان مطابق ماده 120 و 181 قانون کار برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۴۶۵۷

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ در پاسخ به پرسش خبرنگار جام‌جم درخصوص باندهای قاچاق انسان گفت: از ابتدای سال جاری 29 باند قاچاق انسان متلاشی و در این ارتباط 183 نفر از عاملان این باندها که عمدتا افغان هستند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط 21 هزار و 110 نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز در تهران تردد می‌کردند نیز شناسایی و با دستور قضایی از کشور اخراج شدند.

سردار علیپور در پاسخ به پرسش دیگر «جام‌جم» در خصوص اراذل و اوباش گفت: برخی از این افراد که مدام پلیس در حال رصد کردن آنهاست، تصور می‌کردند پس از شلوغی‌های انتخابات می‌توانند به شرارت‌های خود ادامه دهند که بلافاصله پلیس با آنها برخورد کرد که نمونه اخیر آن آن روز گذشته در منطقه هاشمی روی داد که چند نفر از اوباش که قصد عرض‌اندام داشتند، بلافاصله دستگیر شدند.رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تصریح کرد: اراذل پس از آزادی از زندان بلافاصله زیر نظر قرار می‌گیرند و در صورتی که بخواهند هنجارشکنی کنند پلیس نیز به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها