فارس: وحید شمسایی، محمد طاهری و مصطفی نظری از کشورمان برای بازی در تیم فوتسال منتخب جهان در مقابل برزیل دعوت شدند. عباس ترابیان با تائید این خبر گفت: در مذاکراتی که با مدیر روابط بین‌الملل کنفدراسیون فوتسال برزیل صورت گرفت، مقرر شد 2 بازی در روزهای 6 و 7 دی ماه در برزیل برگزار شود.
کد خبر: ۲۹۳۸۴۹

الوصل ، حریف تمرینی استقلال

جام‌جم: باشگاه الوصل دبی از باشگاه استقلال دعوت کرد تا به منظور تجلیل از اسماعیل راشد اسماعیل، کاپیتان سابق خود، در دیداری دوستانه به مصاف این تیم برود. این دیدار روز دوشنبه 7 دی ماه در ورزشگاه آل‌مکتوم برگزار می‌شود و آبی‌ها از بابت آن، 50 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

شهرداری تهران؛ اسپانسر پرسپولیس

جام‌جم: با اعلام فسخ قرارداد منعقد شده میان باشگاه پرسپولیس و شرکت «به گل»، و پس از مذاکرات انجام شده میان باشگاه پرسپولیس و شهرداری تهران، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه این فصل شد. شهرداری تهران در هفتمین دوره لیگ برتر نیز، اسپانسر پرسپولیس بود.

پورسینا: از مایلی‌کهن شکایت می‌کنیم

جام‌جم: مسوولان باشگاه سپاهان در نشست امروز هیات مدیره این باشگاه به این جمع‌بندی خواهد رسید که بابت صحبت‌های سرمربی سایپا علیه قلعه‌نویی، از محمد مایلی‌کهن شکایت کنند یا خیر. محسن پورسینا، رئیس هیات‌مدیره سپاهان با تایید این موضوع گفت: مایلی‌کهن در سال‌های اخیر به بسیاری از بزرگان فوتبال ایران بی‌حرمتی کرده است و ما نمی‌توانیم از حرف‌های او در مورد سرمربی سپاهان به سادگی بگذریم و به احتمال فراوان از او شکایت خواهیم کرد.

آنفلوآنزا در اردوی پیام

ایسنا: ایمان نعمت‌پور و جان دی‌نگودی 2 بازیکن تیم فوتبال پیام خراسان به بیماری آنفلوآنزا نوعA مبتلا شده‌اند. علی حنطه با تائید این خبر گفت: آنها دچار آنفلوآنزا شده‌اند و به خاطر این که علایم اولیه آنفلوآنزای نوعA را داشتند، در تمرینات حضور ندارند، ضمن این‌که نگودی در هتل در حالت قرنطینه است.

رضایی در تمرینات فولاد

جام‌جم: غلامرضا رضایی پس از ثبت قرارداد 6 ماهه‌اش با باشگاه فولاد، روز گذشته در اولین تمرین این تیم شرکت کرد. مجید جلالی با ابراز خوشحالی از حضور این بازیکن در جمع بازیکنان فولاد، به ایسنا گفت: اگر باشگاه پرسپولیس همکاری کند، در نیم فصل دوم از اشپیتیم آرفی هم در خط حمله استفاده خواهیم کرد، ضمن این‌که از مسوولان تیم خواسته‌ام کاوه رضایی مهاجم توانمند تیم ملی نوجوانان از این پس در تمرینات شرکت کرده و جزو کادر تیم ما باشد.

طاهری و کرمانی‌مقدم در ابومسلم

فارس: به گفته سخنگوی باشگاه ابومسلم، بیژن طاهری و مرتضی کرمانی‌مقدم به عنوان مربیان جدید با ابومسلم همکاری خواهند کرد. این 2 مربی صبح دیروز همراه با تیم به ترکیه سفر کردند تا در اردوی یک هفته‌ای آنتالیا، به عنوان دستیاران فرهاد کاظمی، فعالیت کنند.

نکونام و شجاعی آمدند

جام‌جم: 2 بازیکن لژیونر ایرانی تیم فوتبال اوساسوناشب گذشته به اردوی تیم ملی ملحق شدند و از امروز صبح همراه با دیگر ملی‌پوشان در تمرینات شرکت خواهند کرد. نکونام و شجاعی، سه‌شنبه شب همراه با اوساسونا به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا صعود کردند.

نشست مطبوعاتی مربیان ایران و اردن

جام‌جم: کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان 2 تیم ملی ایران و اردن ساعت 30/12 فردا در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار می‌شود. ایران و اردن ساعت 18 روز شنبه به مصاف هم می‌روند.

معرفی میزبان جوانان آسیا

جام‌جم: امروز محل برگزاری مسابقات فوتبال گروهD مقدماتی جوانان آسیا مشخص خواهد شد و ایران به عنوان یکی از کشورهایی که آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کرده، منتظر تصمیم نهایی مسوولانAFC است. تیم فوتبال زیر 19 سال ایران با هدایت علی دوستی و همراه تیم‌های ازبکستان، لبنان، پاکستان و ترکمنستان در این گروه حضور دارد و مسابقات خود را از 8 دسامبر(17 آذرماه) تا 16 دسامبر(25 آذرماه) برگزار خواهد کرد.

کرانچار، لیست مازاد ارائه کرد

جام‌جم: زلاتکو کرانچار که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات میان فصل به کرواسی سفر کرده بود، صبح دیروز از طریق ترکیه وارد تهران شد تا مشکلی برای همراهی پرسپولیس در اردوی یک هفته‌ای امارات نداشته باشد. او پس از بازگشت به ایران گفت: «دوست ندارم کسی از تیم جدا شود و خواهان این هستم تا همه بازیکنان بتوانند بازی کنند اما برخی‌ها روی نیمکت حسرت بازی کردن را می‌خورند که من اسم آنها را به باشگاه دادم تا در صورت امکان، آنها را به تیم‌های دیگر منتقل کنند.» قرمزها جمعه به دبی می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها