جام‌جم: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی طرح کاروان کتاب با شعار «کتاب، دانایی، توانایی» در غرب پایتخت به راه می‌افتد.در این طرح که در روز 24 آبان آغاز می‌شود اتوبوس کتاب در سفری 6 روزه با عبور از کنار مدارس و بوستان‌های غرب تهران و توقف در ایستگاه‌های مختلف علاوه بر عرضه کتاب با تخفیف 25 درصدی به اهالی منطقه و به ویژه دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۹۳۱۴۱

شاعران ‌بی‌کتاب جایزه می‌گیرند

مهر: چهارمین جایزه شعر خبرنگاران امسال در بخش ویژه به شاعرانی که تا کنون کتابی از آنها چاپ نشده توجه دارد و با حمایت مالی یک نویسنده به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا و کتاب آنها را نیز چاپ می‌کند.

محمدهاشم اکبریانی، دبیر چهارمین جایزه شعر خبرنگاران با اعلام این خبر به مهر گفت: جایزه شعر خبرنگاران در چهارمین سال برپایی دارای بخش ویژه‌ای شده که به شاعرانی که کتاب آنها تا کنون منتشر نشده اختصاص یافته است.

بزرگداشت مشکاتیان در دانشگاه تهران

ایسنا: امروز مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز مشکاتیان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه از ساعت 14 سخنرانی‌ها و از ساعت 17 تا 20 کنسرتی به یاد این استاد موسیقی برگزار می‌شود.

کنسرتی به یاد اخوان ثالث

جام‌جم: گروه موسیقی «پرهون» 23 آبان برنامه‌ای رابه یاد مهدی اخوان‌ثالث در تالار ورشو واقع در میدان هفت تیر روی صحنه می‌برد.

این کنسرت باعنوان «زمانه» در دستگاه‌های دشتی و ابوعطا اجرا می‌شود و شامل قطعاتی چون «پیش‌درآمد درویش خان»، «تصنیف کبوتر»، «چهار مضراب صبا»، «شب نورد»، «زمانه»، «در این سرای بی‌کسی» و «قاصدک» خواهد بود.

نمایش خرمشیر در کانون پرورش فکری

جام‌جم: اجرای نمایش «خرمشیر» تازه‌ترین کار مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

این نمایش به شیوه زنده به کارگردانی مجتبی خمسه، دستیاری سحر پورفرج و نویسندگی جواد ذوالفقاری و شادی پورمهدی برای کودکان و نوجوانان روی صحنه رفته است.

آواز سینا سرلک در تالار وحدت

جام‌جم: سینا سرلک همراه گروه نغمه‌ساز به سرپرستی محمدمهدی باطنی در تالار وحدت کنسرت می‌دهد.

در این کنسرت که 28 و 29 آبان در تالار وحدت برگزار می‌شود، تصنیف‌های شرح عشق، یادگار، یکیست، پای کوبی، مقدمه انتظار، حدیث آرزومندی،کاروان، آشفته گیسو و چهار مضراب سوز عشق خوانده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها