به منظور جذب توریست‌های طرفدار محیط زیست، توریسم سوییس بازهم سبز‌تر و مسئولانه‌تر می‌شود. در این راستا مقامات دولت سوییس برنامه‌های تازه‌ای را به اجرا می‌گذارند.
کد خبر: ۲۹۲۶۶۴

مقامات دولت سوییس با هدف افزایش و گسترش بازار تقاضا برای توریسم مسئولیت پذیر در برابر طبیعت برنامه‌های تازه‌ای را به اجرا می‌گذارند.
 
مقامات توریسم در کشور سوییس در نظردارند برای جذب توریست های دوستدار طبیعت که نسبت به فشار توریسم بر طبیعت حساس هستند، فرصت و امکانات ویژه ای برای گذراندن تعطیلات فراهم کنند. این در حالی است که کشور سوییس یکی از پربازدید‌کننده ترین و درعین حال سالم ترین مناطق طبیعی جهان را داراست.
 
این تلاش‌ها تحت عنوان برنامه «سفر طبیعت» از سوی مرکزی با همین عنوان پیرامون 9 پارک طبیعی و ملی سوییس به اجرا در می‌آید.
 
پارک ملی سوییس در انگادین، سایت «مونته سان جورجیو» در تیسینو که در فهرست میراث طبیعی یونسکو نیز ثبت شده است و همچنین ذخیره گاه زیست کره «انتلبوخ» که آن نیز از جمله ذخیره‌گاه‌های زیست کره ثبت شده از سوی یونسکو است ، ازجمله مراکز و سایت‌هایی است که طبق برنامه مورد نظر، فعالیت‌های ویژه‌ای از سوی دولت سوییس در آن به اجرا در می‌آید.

در جریان اجرای این برنامه اقامتگاه جدید توریستی کوهستانی «راکسریسورت» نیز با اعزام نمایندگان ویژه‌ای برای شرکت در بازار جهانی سفر در لندن، شرکت کنندگان را با این مرکز و ویژگی‌های آن که از دسامبر 2009 آغاز بکار می کند، آشنا می کنند.
 
مقامات توریسم سوییس در اقامتگاه پر طرفدار و مشهور «لاکس» و «کمپ اسنوبورد»آن با اجرای طرح های مینی مالیستی دست به ایجاد هفت ساختمان مکعب شکل زده اندکه امکانات ورزشی، خرید، رستوران و مانند آن را با حداقل فشار و آسیب به طبیعت دراختیار توریست های دوستدارمحیط زیست قرار می دهد.

طبق تحقیقات انجام شده طبیعت گردی از جمله مهم ترین و پر طرفدار ترین بخش ها در صنعت توریسم سوییس است.

منبع: خبرگزاری میراث فرهنگی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها