دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا (چهارشنبه) برگزار می شود تا از دل رقابت 4 تیم برتر شرق و غرب قاره، دو تیم جواز حضور در دیدار نهایی را بدست آورد.
کد خبر: ۲۸۹۵۴۴

به گزارش مهر، با نتایجی که در دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد ، دو تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی و الاتحاد عربستان از شانس بالایی برای صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها برخوردارند.

ببرها (لقب تیم الاتحاد) که تاکنون 2 بار به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا دست یافته‌اند با برتری 6 بر2 مقابل ناگویا گرامپوس ژاپن در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی گامی بلند برای صعود به دیدار نهایی برداشت. نماینده ژاپن در دیدار برگشت باید با 4 گل اختلاف حریف عربستانی را شکست دهد تا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان را بدست آورد، کاری که تقریبا بعید به نظر می رسد.

پوهانگ استیلرز کره جنوبی هم دیگر تیم پیروز دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که موفق شد ام صلال را در ورزشگاه خانگی خود با 2 گل از پیش رو بردارد. نماینده فوتبال کره جنوبی در دیدار برگشت با یک تساوی و حتی شکستی با یک گل اختلاف می تواند به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

تا ساعت 21 فردا (چهارشنبه) چهره دو فینالیست مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود، دو تیمی که به احتمال فراوان بازهم از شرق و غرب قاره خواهند بود.

دیدار ناگویا گرامپوس ژاپن - الاتحاد عربستان با قضاوت مسعود مرادی، داور بین المللی فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه - 6/8/88

ناگویاگرامپوس ژاپن - الاتحاد عربستان، ساعت 13:30، ورزشگاه میزوهو ناگویا
ام صلال قطر - پوهانگ استیلرز کره جنوبی، 18:30، ورزشگاه سحیم بن حمد دوحه

دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 7 نوامبر 2009 (16 آبانماه 1388) در ورزشگاه المپیک توکیو برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها