مدعیان برای صدرنشینی می‌جنگند

سرنوشت کرانچار در دستان مایلی‌کهن

گروه ورزش: حتی اگر حبیب کاشانی شایعه مذاکره با علی دایی را تکذیب کرده باشد، باز هم نباید خیال کرانچار بابت اتفاق احتمالی امروز بعدازظهر راحت باشد. پرسپولیس تا ساعتی دیگر باید خود را آماده دیداری کند که در آن محکوم به برد است. دلیل این فشارها هم کاملا روشن است. قرمزها 8 بازی از 12 بازی قبلی خود را مساوی کرده‌اند و با کسب تنها 3 پیروزی، هیچ نشانی از یک تیم مدعی را نداشته‌اند و این چیزی نیست که برای هواداران و حاج حبیب کاشانی مورد قبول باشد. سرمربی کروات قرمزها هم این واقعیت را قبول دارد و درباره شرایط بازی امروز شاگردانش می‌گوید: «در تهران و مقابل هوادارانی بازی می‌کنیم که به علت نتایج ضعیف دیدارهای اخیر شدیدا ناراحت هستند. هر طور شده باید 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما برنامه ویژه‌ای برای این بازی داریم و نباید باز‌ هم امتیاز از دست بدهیم. با توجه به نتایج اخیر،‌ پرسپولیس هنوز شانس رسیدن به رده‌های بالای جدول را دارد و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.»
کد خبر: ۲۸۹۰۹۱

کرانچار که نگران کم دقتی مهاجمانش است، بدون آن‌که بخواهد این نگرانی را پنهان کند، می‌افزاید: «مهم این است که در 90 دقیقه‌ تسلط کافی بر میدان داریم، ولی بی‌دقتی به تیم ضربه می‌زند. بازی‌های زیبایی انجام می‌دهیم اما با توجه به این‌که تمام‌کننده خوب نداریم، متاسفانه در بیشتر مسابقات به پیروزی نمی‌رسیم.»

روند تساوی‌های پرسپولیس اگر امروز هم ادامه یابد، هیچ بعید نیست بازی با سایپا به شام آخر کرانچار بدل شود. به عبارتی سرنوشت این مربی کروات در دستان مایلی‌کهن سر مربی سایپا است.

در این میان آمار نتایج بازی‌های قبلی پرسپولیس و سایپا، برگ برنده‌ای است برای قرمزپوشان، چرا که در 4 سال اخیر و از 8 بازی رودررو، 5 بازی مساوی شده و 3 بازی را پرسپولیسی‌ها برده‌اند. شاید نگاهی به این آمار مایلی‌کهن را متقاعد کرده که امروز برای آنها هم روز دشواری خواهد بود. او به تک‌تک بازیکنانش گوشزد کرده که بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم بسیار سخت است و اگر آنها، دستورات تاکتیکی را بدرستی پیاده نکنند، سرنوشتی جز شکست در انتظارشان نخواهد بود.

جدال مدعیان برای صدر‌نشینی

تنش امیر قلعه‌نویی با باشگاه استقلال حساسیت بالایی به هفته سیزدهم لیگ برتر بخشیده، به طوری که دو تیم از این هفته با انگیزه بیشتری برای صدرنشینی به میدان می‌روند.

امروز در اصفهان سپاهان اصفهان پذیرای تیمی است که در 3 هفته اخیر 3 تساوی 2 بر 2 را در کارنامه خود ثبت کرده و روی کاکل علی کریمی می‌درخشد. سپاهان که تا هفته دوازدهم در اصفهان به هیچ تیمی باج نداده است، مطمئنا در مصاف با استیل آذین هم با انگیزه دوچندانی به میدان می‌رود، امیر قلعه‌نویی درباره این دیدار می‌گوید: مساله‌ای که اخیرا مطرح شد تازگی ندارد که تمرکز من را به هم بزند، 5، 6 ماه است که این بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها علیه من انجام می‌شود، مهم این است که برای رسیدن به صدر جدول به دنبال کسب 3 امتیاز در بازی خانگی برابر استیل آذین هستیم، هر چند در این تیم کریمی بازیکنی کلیدی و وزنی است، اما باید فضا را از کل حریف بگیریم و به بازیکنان این تیم آزادی عمل ندهیم.

در سوی دیگر حمید استیلی به دلیل نوسانی که در تیمش داشته تحت فشار قرار دارد، او درباره این دیدار حساس می‌گوید: نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد، اما با توجه به این‌که هر دو تیم به دنبال بازی زیبا هستند، قطعا یک دیدار جذاب را تماشاگران شاهد خواهند بود. سپاهان در چند سال اخیر با نتایج خوبی که گرفته به یکی از قطب‌های فوتبال تبدیل شده است. هرچند استیل آذین هنوز انسجام واقعی ‌خود را پیدا نکرده است، اما از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم.

فردا نیز استقلال صدرنشین، دیداری حساس را مقابل صبای قم در پیش دارد. غلامحسین مظلومی مدیر تیم استقلال با اشاره به حساسیت بازی، می‌گوید: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که در بازی روز جمعه برابر صبای قم 3 امتیاز لازم را کسب کنیم تا موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت نماییم. متاسفانه عده‌ای منتظر شکست استقلال هستند تا ما وارد حاشیه شویم.

برنامه بازی‌های هفته سیزدهم پنجشنبه

سپاهان- استیل‌آذین در ورزشگاه فولادشهر/ داور: محسن قهرمانی

تراکتورسازی- ابومسلم در ورزشگاه یادگار امام (ره/) داور: مسعود مرادی

راه‌آهن - شاهین در ورزشگاه اکباتان تهران/ داور: نوید مظفری

ملوان مس در ورزشگاه تختی انزلی/ داور: رحیم مهرپیشه

سایپا - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی/ داور: سعید مظفری‌زاده

جمعه

پیکان - ذوب‌آهن در ورزشگاه رجایی قزوین/ داور: شاهین حاج بابایی

مقاومت - سپاسی پاس در ورزشگاه حافظیه/ داور: جمشید محمدی

فولاد - استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اهواز/ داور: محسن ترکی

استقلال - صبا در ورزشگاه آزادی/ داور: علیرضا فغانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها