قائم‌مقام سازمان تربیت‌بدنی در غرفه جام‌جم:

جای نگرانی برای استقلال وجود ندارد

قائم‌مقام سازمان تربیت بدنی با حضور در غرفه جام‌جم در شانزدهمین نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد: جای نگرانی برای باشگاه استقلال وجود ندارد و به طور مسلم روندی که این باشگاه از یک سال پیش آغاز کرده همچنان تداوم خواهد یافت.
کد خبر: ۲۸۸۸۴۱

امیررضا واعظی آشتیانی در پاسخ به این سوال که وضعیت باشگاه استقلال بعد از وی چگونه خواهد بود؟ گفت: البته من همچنان به‌عنوان عضو هیات مدیره در خدمت باشگاه استقلال هستم و به طور طبیعی سیاست هیات مدیره این خواهد بود که روند آغاز شده در باشگاه همچنان با قدرت ادامه یابد.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته تا به امروز کوشیده‌ایم با یک کار برنامه‌ای و تشکیلاتی استقلال را به بهترین شکل اداره کرده و با پرهیز از حاشیه‌ها، تیم را در شرایطی خوب به جلو هدایت کنیم. فکر می‌کنیم تا به امروز نتیجه این سیاست را نیز گرفته‌ایم و به طور مسلم این روند ادامه خواهد یافت تا استقلال با حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا، به انتظار هواداران در این خصوص پاسخ مثبت دهد.

امیررضا واعظی آشتیانی که به واسطه سفر حج، در این ایام در مرخصی مدیریتی به سر خواهد برد تا در غیاب وی محمدسعید نفریه دیگر عضو هیات مدیره، امور اجرایی باشگاه را عهده‌دار شود، افزود: بی‌شک تا زمان انتخاب مدیرعامل بعدی، بنده به صورت سرپرست باشگاه خواهم توانست به مدت 4 ماه باشگاه را مدیریت کنم.

وی با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی در باشگاه‌ها تصریح کرد: بی‌شک فوتبال را باید از ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها پاک و منزه سازیم تا فوتبال ایران با این همه پتانسیل و استداددهی وافر خود، در مسیری درست به پویایی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها