جام‌جم: در شرایطی که تیم ملی هندبال باید بهمن در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی در قزاقستان شرکت کند، سرانجام پس از حدود 20 ماه فدراسیون هندبال این تیم را از بلاتکلیفی خارج کرده و یوری کیدیوف مربی 60 ساله روس که سابقه هدایت تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان روسیه را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان انتخاب کرد.
کد خبر: ۲۸۸۴۱۵

حدادی به دنبال شکستن رکورد آسیا

جام‌جم: احسان حدادی به دنبال درخشش در مسابقات لیگ دوومیدانی گفت:این رقابت اهمیت زیادی برای من داشت، حدود یک سال بود که در مسابقه‌های رسمی شرکت نکرده بودم و می‌خواستم خودم را ارزیابی کنم. در این مدت خیلی‌ها می‌گفتند احسان نباید شرکت کند. احسان به دلیل پرهیز از آسیب‌دیدگی دوباره نباید پرتاب کند؛ اما مربی‌ام تاکید داشت که پرتاب کنم و خوشبختانه این اتفاق افتاد و مشکلی هم پیش نیامد.

حدادی که در اهواز دیسک را 66 متر و 19 سانتی متر پرتاب کرد، با بیان این‌که هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده به ایسنا گفت: باید در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا همان شرایط خوب قبلی را کسب کنم و تا یک ماه دیگر بتوانم دوباره به اوج بازگردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا درمورد حضورش در رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: دور گذشته در اردن با پرتاب 65 متر و 38 سانتی‌متر رکورد مسابقه‌ها را شکستم و این بار هم می‌خواهم این رکورد را بهبود بخشم.

نام دوومیدانی کار دوپینگی فاش شد

ایسنا: احسان طهماسبی از دوومیدانی‌کاران باشگاه نفت تهران که در جریان مسابقات لیگ دوومیدانی در دوی 400 متر دویده و حدود 45 امتیاز برای این تیم کسب کرده بود، نتیجه دوپینگش مثبت اعلام شد تا به مدت 2 سال با محرومیت مواجه شود.

اعلام زمان دور برگشت و پلی‌آف بسکتبال

جام‌جم: بنا بر اعلام فدراسیون بسکتبال دیدار تیم‌های پاسارگاد شیراز و هیات بسکتبال شهرکرد روز دوشنبه 18 آبان، دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و ذوب آهن 25 آبان و مسابقه شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز 19 آذرماه برگزار خواهد شد. ضمن این ‌که دور برگشت این رقابت‌ها از 22 آذرماه در 5 شهر آغاز شده و زمان برگزاری مرحله نخست رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر نیز اواخر بهمن یا تا اواسط اسفند ماه و مرحله دوم نیز تا پیش از سال 89 به انجام خواهد رسید.

محک واقعی در رقابت‌های جهانی

فارس: مجید عبدالحسینی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته با اشاره به قهرمانی این تیم در مسابقات آسیایی، گفت: در 2 سال گذشته به 4 مدال طلا در این رقابت‌ها دست یافتیم.

بنابراین کادر فنی تیم اعزامی به آسیا باید هدایت کاراته‌کاران را در مسابقات جهانی به‌عهده داشته باشد تا نمره واقعی آنها مشخص شود؛ چرا که از 31 کشور شرکت‌کننده در آسیا تنها ژاپن، ایران و قزاقستان در جهان مدال‌آور هستند.

پرواز ووشوکاران به مسابقات جهانی

جام‌جم: در شرایطی که دهمین دوره مسابقات جهانی ووشو از 3 آبان‌ماه در کانادا آغاز می‌شود، تیم ملی ایران به منظور شرکت در این مسابقات صبح روز پنجشنبه با هدایت مربیان چینی و با ترکیب سیفی، دهقان، عباسی، حسین‌زاده، اوجاقی و قلی‌پور در سانشوی مردان و منصوریان، طهماسبی، آزادپور و فضلی در سانشوی بانوان به همراه نفرات تالوکار عازم کانادا می‌شوند.

تغییرات اندک در تیم ملی والیبال

جام‌جم: مسابقات والیبال جایزه بزرگ ژاپن از 27 آبان آغاز می‌شود. حسین معدنی، سرمربی تیم ملی والیبال درباره حضور تیم در این رقابت‌ها گفت: نمی‌توانیم با ترکیبی از امیدها و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کنیم چون در قوانین آمده، تیم‌های شرکت‌کننده باید در ترکیب خود از 9 بازیکنی که در رقابت‌های قاره‌ای حضور داشته‌اند، در جایزه بزرگ نیز استفاده کنند. با وجود این برای حضور در این پیکارها چند تغییر در ترکیب تیم خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها