چهار گوشه ورزش

نفت تهران، قهرمان لیگ برتر دوومیدانی

جام‌جم: در مرحله پایانی لیگ برتر دوومیدانی در رده سنی بزرگسالان که با حضور بیش از 200 ورزشکار از 26 تیم در اهواز برگزار شد، تیم‌های نفت، سایپا و ذوب‌آهن به ترتیب اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۲۸۸۱۳۸

آغاز اردوی شطرنج‌ با «الویزاس کوینیس»

جام‌جم: اردوی 14 شطرنج‌باز اعزامی به مسابقات قهرمانی رده‌های سنی جهان از روز گذشته زیر نظر استاد بزرگ الویزاس کوینیس، مربی لیتوانیایی تیم ملی آغاز شد. مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی جهان 20 آبان ماه تا 2 آذر ماه در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود.

موفقیت ورزشکاران ایران در بازی‌های میلا‌ن

جام‌جم: در پایان یازدهمین دوره رقابت‌های بین‌دانشگاهی جهان در ایتالیا، تیم دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر در رشته والیبال، تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد، تیم بسکتبال بانوان و تیم فوتسال دانشجویان ایران به عنوان دومی و تیم گلف دانشجویان دانشگاه آزاد به عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

وزنه‌برداران معلول در اردو

جام‌جم: پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری برای شرکت در رقابت‌های جهانی معلولان ویلچری و قطع عضو جهان، با شرکت 10 وزنه‌بردار از روز گذشته در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد. مسابقات جهانی اوایل آذرماه در هندوستان برگزار می‌شود.

ناطقی، قهرمان تور آذربایجان

جام‌جم: در پایان مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان که روز گذشته در مسیر 129 کیلومتری تبریز جلفا برگزار شد، حسین ناطقی، مهدی سهرابی و بهنام خسروشاهی به تریب اول تا سوم شدند.

قهرمانی تیراندازان تفنگ بادی در غرب آسیا

جام‌جم: در اولین دوره مسابقات تیراندازی غرب آسیا و در بخش انفرادی تفنگ بادی بزرگسالان، صابر پرستی با 1/688 امتیاز و در بخش تیمی ایران با 1758 امتیاز قهرمان شدند و در بخش انفرادی تفنگ بادی جوانان، حامی یحیی با 2/679 امتیاز و در بخش تیمی هم ایران با 1721 امتیاز بر سکوی نخست ایستادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها