ایسنا: در حالی شبکه 2 سیما اعلام کرده است که «افسانه بروس‌لی» را بزودی روی آنتن می‌فرستد که تاکنون 30 قسمت از آن را شروین قطعه‌ای دوبله کرده است.شروین قطعه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: دوبله «افسانه بروس‌لی» همچنان ادامه دارد و گویندگان اصلی همان افرادی هستند که در ابتدا انتخاب شده‌اند.براساس این گزارش، علیرضا باشکندی، سعید مقدم‌منش، مهناز عیوض‌آبادیان، بیژن علی‌محمدی، تورج نصر و الیزا اورامی از جمله گویندگان افسانه بروس‌لی هستند.افسانه بروس‌لی را لی‌من‌کی در سال 2008 ساخته است. در این فیلم کواک کوان‌چان در نقش بروس‌لی بازی می‌کند و میکلله لانگ (لیزالی) و تد الی دوران (بلر) از دیگر بازیگران آن هستند.افسانه بروس‌لی را شبکه سی.سی.تی.وی در 50 قسمت طی 9 ماه در چین، هنگ‌کنگ، ماکائو، آمریکا، ایتالیا و تایلند ساخته است. این سریال با مدیر تولیدی آن شنون لی (دختر بروس‌لی) ساخته شده است.
کد خبر: ۲۸۷۴۱۹

رژیم صهیونیستی در تلاش برای خرید تلویزیون الجزیره!

ایسنا: یک شرکت رسانه‌ای متعلق به رژیم صهیونیستی قصد خرید شبکه الجزیره قطر را دارد.شرکت تایکون متعلق به رژیم صهیونیستی پیشنهاد خرید تلویزیون الجزیره را به دولت قطر ارائه کرده است.حیم سابان، پیشنهادی را به دولت قطر ارائه کرده که در آن درخواست خرید نیمی از سهام شبکه الجزیره (واقع در دوحه قطر) عنوان شده است.روزنامه مصری المصدیون با اعلام این خبر آورده است: یک میلیاردر اسرائیلی بتازگی با تلویزیون الجزیره مذاکراتی را انجام داده است. این مذاکرات در پی خبرهای منتشرشده درباره بحران مشکلات مالی بزرگ‌ترین شبکه خبری عربی در خاورمیانه انجام شده است.

رونمایی تمبر مسعود کیمیایی

ایسنا: تمبر مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران در شیراز رونمایی شد.در این مراسم کیمیایی درباره روند فیلمسازی‌اش در سال‌های اخیر نیز تصریح کرد: فیلمنامه‌های من همیشه برخاسته از مشکلات اجتماعی بوده و از این رو باید با تفکر و صبر حرکت کرد تا یک فیلم مناسب و مطلوب تولید شود.وی ادامه داد: زمانی که مشغول نوشتن برای یک شخصیت هستم با تمام داشته‌هایم می‌نویسم و از او دفاع می‌کنم و هرآنچه دارم در اختیارش می‌گذارم که این امر برای نقش مقابل شخصیت‌ها نیز صدق می‌کند و طرف شخصیت خاصی را نمی‌گیرم.در پایان این مراسم که در سالروز حافظ برگزار گردید، از تمبر یادبود مسعود کیمیایی رونمایی شد.

خردمند تحت مراقبت‌های ویژه

مهر: نیکو خردمند، بازیگر و دوبلور پیشکسوت سینمای ایران هم‌اکنون در یک کلینیک بستری است.آهو خردمند، خواهر این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت این هنرمند گفت: وی بتازگی به دلیل خونریزی مغزی مدتی در بیمارستان بستری بود و هم‌اکنون در کلینیکی تحت مراقبت‌های ویژه است و امیدوارم بزودی به منزل بازگردد.وی افزود: خوشبختانه حال عمومی نیکو خردمند خوب است و هوشیاری کامل دارد، ولی متاسفانه در حرکت دست و پای سمت راستشان دچار مشکل هستند و فکر می‌کنم با چند جلسه فیزیوتراپی سلامتی خود را به دست آورند.

آوای شیرزنان در شبکه 2

جام‌جم: تدوین 20 قسمت از مجموعه مستند «آوای شیرزنان» که درباره زندگی زنان موفق روستایی و شهری است، به پایان رسید.به گزارش روابط عمومی شبکه 2، علیرضا جلالی، تهیه‌کننده «آوای شیرزنان» با بیان این مطلب گفت: آوای شیرزنان درباره زندگی موفق روستایی، عشایری و شهری در حوزه‌های مختلفی چون پزشکی، هنر، کشاورزی، دانش هسته‌ای، قضایی و ایثارگری است.کارگردانی برنامه را بهرام صادقی شبستری بر عهده دارد و از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به علیرضا جلالی و حمید آخوندی (تهیه‌کنندگی)، فرهاد امامی (صدابردار)، حبیب‌الله اسماعیلی (مدیرتولید)، علی بختیان (مدیر تصویربرداری) و مجید محسنی و مریم جلالی (تدوینگر) اشاره کرد.

استقبال از جشنواره فیلم کوتاه اصلاح الگوی مصرف

فارس: تاکنون بالغ بر 250 فیلمنامه و فیلم کوتاه در دبیرخانه جشنواره اصلاح الگوی مصرف به ثبت رسیده است.تاکنون 186 فیلم و 70 فیلمنامه از سراسر ایران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که اسامی این آثار روی وب سایت اختصاصی جشنواره قرار گرفته است. بر اساس این خبر، جشنواره اصلاح الگوی مصرف به همت مؤسسه فرهنگی، هنری شهید آوینی در 15 آذر ماه 1388، همزمان با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا پایان مهرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علی صادقی به «پیک‌نیک» می‌رود

مهر: ‌فیلم سینمایی «پیک‌نیک در میدان جنگ» ساخته سید‌رحیم حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی وارد شبکه نمایش خانگی شد.این فیلم از سوی موسسه جوانه وارد بازار شده است. در خلاصه داستان پیک نیک در میدان جنگ آمده، سهراب جوان ساده دل روستایی در جبهه مسوول نگهداری حیوانات گردان است، اما به خاطر اشتباهی از خط مقدم جبهه سر درمی‌آورد؛ جایی که برادرش فرمانده آنجاست...در این فیلم علی صادقی، قاسم زارع، علیرضا اوسیوند، قربان نجفی، بهادر اسدی، محسن سلیمانی،‌هادی محقق، محسن جهانبانی، علی اصغر محمدی، عبدالرضا الطائی، فؤاد احمدی صابر، حسین امینی،‌هانیه اردکی و عزت‌الله رمضانی‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.فیلم سینمایی «روابط» به کارگردانی ایرج کریمی و بازی محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، بهاره افشاری و نگین صدق‌گویا هم بتازگی وارد شبکه نمایش خانگی شد. این فیلم داستان زندگی یک روانپزشک است که آرزو دارد داستان‌نویس شود. در این میان، روابط این پزشک با همسر و اطرافیانش شرایطی فراهم می‌آورد که اتفاقات قصه را رقم می‌زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها