کاردار آلمان در تهران در پی اظهارات مداخله‌جویانه معاون وزیر خارجه این کشور درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران، امروز سه‌شنبه به وزارت امور خارجه کشورمان فراخوانده شد.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در پی اظهارات مداخله‌جویانه معاون وزیر امور خارجه آلمان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، کاردار آلمان در تهران امروز سه‌شنبه 21/ 7/ 88 به وزارت امور خارجه فراخوانده و نسبت به اظهارات غیر متعارف و غیردیپلماتیک معاون وزیر امور خارجه این کشور شدیداً اعتراض شد.

در این دیدار معاون اداره اول غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به رشد روندهای ضد دموکراتیک در جمهوری فدرال آلمان از جمله ممنوع کردن شرکت‌ تعدادی از احزاب آلمانی در انتخابات اخیر پارلمانی این کشور نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.

در این ملاقات همچنین از تقویت جریانات اسلام هراس در آلمان و نیز تضییقات ایجاد شده علیه جامعه مسلمان ساکن در آلمان ابراز نگرانی شده و تاکید شد که دولت آلمان نباید زمینه تقویت این قبیل تفکرات افراطی را فراهم آورد.

کاردار آلمان در این دیدار تاکید کرد که مراتب مطرح شده دراین ملاقات را در اسرع وقت به مقامات ذیربط کشور متبوعش منتقل خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها