سردار علیپور اعلام کرد:

جمع‌آوری اطلاعات اراذل و اوباش

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با اراذل و اوباش ادامه دارد و این افراد پس از آزادی مورد کنترل ویژه پلیس قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۸۶۳۲۵

به گزارش ایسنا ، سردار علیپور در جمع خبرنگاران، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با اراذل و اوباش اظهار کرد: پس از انجام اقدامات سال گذشته پلیس در بحث اراذل و اوباش این افراد سطح‌بندی شدند و اقدامات شناسایی، کنترل، مقابله و مهار اراذل و اوباش در سطح‌های مختلف انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از مرحله شناسایی اراذل و اوباش، سطح یک از سوی فرماندهی پلیس امنیت تهران تحت کنترل قرار گرفته‌اند، این در حالیست که اراذل سطح دوم از سوی پایگاه‌های هفت‌گانه امنیت تهران و اراذل سطح سوم تحت کنترل سرکلانتری‌ها و کلانتری‌ها هستند.

به گفته رییس پلیس امنیت تهران بزرگ ، اراذل و اوباش پس از طی مراحل محکومیت و آزادی تحت کنترل قرار می‌گیرند.

وی با بیان این که اراذل سطح یک توسط پلیس مورد کنترل ویژه خواهند بود، افزود: پلیس به صورت اتفاقی روزهایی را مشخص خواهد کرد که فرم ویژه شغل، درآمد، نحوه رفت و آمد و غیره، توسط این افراد پر شود.

سردار علیپور با بیان این که اراذل و اوباش حقوق شهروندی را پایمال کرده و کسانی هستند که احساس ناامنی را در جامعه ارتقا می‌دهند، تصریح کرد: در حال حاضر جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با این افراد ادامه دارد و شرایط آن‌ها رصد می‌شود. اگر هم به این نتیجه برسیم که در رابطه با اراذل و اوباش باید طرح جدیدی اجرا شود، حتما طرح‌های عملیاتی را در برنامه خواهیم داشت و اطلاع‌رسانی این موضوع نیز انجام خواهد شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها