معاون اروپا و امریکای وزارت امور خارجه در ملاقات با سفیر انگلیس با تشریح ایرادهای حقوقی و قانونی حکم قاضی آرژانتینی و سیاسی خواندن روند دادگاه ، از رویکرد قاضی انگلیسی و نماینده دادستانی این کشور در جلسه اخیر دادگاه لندن انتقاد کرد و خواستار پیگیری و تسریع آزادی سلیمان پور شد.
کد خبر: ۲۸۵۳۵
به گزارش ایرنا ، آهنی ضمن تشریح سوابق کاری 2مستندساز ایرانی که توسط نیروهای اشغالگر در عراق در بازداشت به سر می برند ، بر ضرورت آزادی هر چه سریع تر آنها تاکید کرد. سفیر انگلیس نیز در این دیدار درخصوص مقررات و روند قضایی کشورش توضیح و اطمینان داد در این موضوعات همکاری و پیگیری مستمر خواهد کرد.

نامه ستاد پیگیری آزادی مستندسازان به سفیر انگلیس

کمیته پیگیری آزادی مستندسازان ایرانی بازداشت شده در عراق ، طی نامه ای خطاب به سفیر انگلستان در تهران ، آزادی هر چه سریع تر مستندسازان ایرانی را خواستار شد.در قسمتی از این نامه آمده است : با توجه به مسجل شدن این نکته برای کشور متبوع شما که این 2عزیز صرفا برای تهیه برنامه مستند به کشور عراق عزیمت کرده اند ، در آزادی این 2مستندساز ، حال که در اختیار نیروهای آن کشور هستند ، لحظه ای درنگ جایز نیست و از شما می خواهیم که در اسرع وقت خانواده های این عزیزان را با آزادی ایشان از نگرانی 64 روزه رهایی بخشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها