نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه علی لاریجانی قول داده که روال فعلی فراکسیون اصولگرایان را تغییر دهد، گفت: اگر روال فعلی عوض شود در فراکسیون اصولگرایان می مانیم.
کد خبر: ۲۸۵۲۵۰

به گزارش ایرنا، حمید رسایی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص نتایج انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان و اینکه ارزیابی اش از عدم رای آوری آقا تهرانی برای ریاست فراکسیون چیست؟ گفت: نتیجه برد و باخت مهم نیست بلکه مساله انجام تکلیف است.

وی افزود : مهم این است که فضای فراکسیون شکسته شد و البته فراکسیونی که برخی از اعضای آن در ستادهای انتخاباتی آقای موسوی عضو باشند، جای سوال دارد.

نماینده تهران افزود: در حال حاضر در شورای مرکزی فراکسیون کسانی حضور دارند که در انتخابات موضع گیری‌های خلاف اساسنامه فراکسیون داشته‌اند.

رسایی اظهار داشت: وقتی می بینیم اصلاح طلبان از ریاست مجدد لاریجانی خوشحال شدند من به موضوع شک می کنم.

وی افزود: وقتی آقای تابش به من می گوید بگذارید لاریجانی رئیس شود و سخنگوی فراکسیون اقلیت از لاریجانی حمایت می کند؛ معلوم است که جریان چیست.

نماینده تهران افزود: اگر چنین دوستانی از لاریجانی تعریف و تمجید کنند یعنی عملکرد فراکسیون اصولگرایان جای سوال دارد.
 
وی با انتقاد از عملکرد یک سال گذشته فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: از این پس اگر فراکسیون بخواهد اقدامی انجام دهد باید در مسیر اساسنامه آن حرکت کند.

رسایی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است بخاطر عملکرد فراکسیون از عضویت درآن کناره گیری کند؟ گفت: من عضو فراکسیون انقلاب اسلامی هستم که این فراکسیون اصولگرایی را به معنای کامل اجرا می کند.تذکرات لازم را در موقع خودش به دولت می دهد و به دنبال «ساخت و پاخت» نیست.

وی به دنبال اصرار خبرنگاران مبنی بر این که آیا حاضراست در فراکسیون اصولگرایان بماند، گفت: در دیداری که با لاریجانی داشتیم وی قول داد که مسیر فراکسیون تغییر کند.

رسایی اضافه کرد: لاریجانی به ما اعلام کرد که برخی انتقادات به عملکرد فراکسیون اصولگرایان را قبول دارد و قول داد که روال عوض شود.

وی تصریح کرد؛ اگر لاریجانی عیب هایی که به فراکسیون وارد است برطرف کند در فراکسیون اصولگرایان می مانیم.

نماینده تهران با بیان اینکه درحال حاضر فراکسیون کار کرد خود را از دست داده گفت: باید اجازه دهیم دوستان بیشتر خود را نشان دهند اگر روال عوض شود ما می مانیم.

رسایی یاد آور شد؛ بعد از سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه فراکسیون اصولگرایان هیچ واکنشی نداشت و بیانیه‌ای که دراین خصوص بنام فراکسیون اصولگرایان صادر شد توسط وی و برخی از نمایندگان نزدیک به او نوشته و برایش امضا جمع شده است.

علی لاریجانی روز گذشته در انتخابات سالانه هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با 24 رای اعضای شورای مرکزی این فراکسیون برای سال دوم به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد. مرتضی آقا تهرانی رقیب لاریجانی نیز 7 رای به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها