سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور جلیلی در جلسه صبح امروز این کمیسیون ، گفت: آقای جلیلی گفتند که در مذاکرات ژنو آمریکایی ها اصرار به مذاکره با طرف ایرانی داشتند که ایران هیچ مذاکره دو جانبه ای را با هیچ کشوری نداشت.
کد خبر: ۲۸۵۲۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، کاظم جلالی نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه جلسه صبح امروز این کمیسیون با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی دو ساعت به طول انجامید ،‌ گفت:‌آقای جلیلی در این جلسه عنوان کرد که طرف آمریکایی اصرار به گفتگو با هیئت ایرانی داشت اما ما اعلام کردیم که مذاکرات ما در چارچوب گروه 1+5 و مذاکرات جداگانه ای نخواهیم داشت و همه کشورهای می توانند نظرات خود را در چارچوب این مذاکرات بیان کنند.

وی افزود:‌آقای جلیلی تاکید کرد که هیئت ایرانی در ژنو اعلام کرد که در قالب مذاکرات 1+5 شنونده مطالب همه این کشورها هستیم و ایران هیچ مذاکره دو جانبه ای با دیگر کشورها نداشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقای جلیلی گفت که در پایان دور اول مذاکرات نماینده آمریکا به سمت هیات ایرانی رفت و گفتگوهایی با رئیس هیات ایرانی داشت که این گفتگوها در چارچوب بسته پیشنهادی و مسائل هسته ای بود و مطالب این گفتگوها در خود مذاکرات 1+5 مطرح شده بود و چیز جدیدی در آن وجود نداشت.

جلالی افزود: آقای جلیلی دبیر شورای امنیت ملی در جلسه امروز کمیسیون تاکید داشت که محور مذاکرات در ژنو بسته پیشنهادی ایران بود و ایران با یک مدالیته و چارچوبی برای اجرایی کردن مذاکرات ارائه داد و با دست پر در این مذاکرات حاضر شد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها