فرزین :

کارتهای بانکی خانوار برای دریافت یارانه نقدی صادر شد

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی از تولید کارتهای بانکی خانوارهای هدف مشمول لایحه هدفمندکردن یارانه ها خبر داد و گفت: تدابیری اتخاذ شده است تا یارانه نقدی مرتبط با این لایحه ( در صورت تصویب مجلس ) به حساب ویژه ای در نظام بانکی واریز شود و خانوارهای هدف نیز از طریق این کارتها اقدام به برداشت آن کنند.
کد خبر: ۲۸۵۰۶۴

محمدرضا فرزین در گفتگو با مهر از برگزاری جلسه کارگروه تحول اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور و اعضای این کارگروه در روز سه شنبه خبر داد و گفت: در این جلسه گزارش آخرین وضعیت اجرای طرح تحول اقتصادی، تولید کارتهای بانکی برای خانوارهای هدف به منظور دریافت یارانه نقدی ، سامانه الترونیکی دولت و بسته حمایت از بخش کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره اینکه لایحه هدفمندکردن یارانه ها هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی می شود، افزود: در جلسه امروز کارگروه تحول اقتصادی، گزارشی از آنچه که در دو ماهه اخیر بر این لایحه گذشته است و آخرین وضعیت پیشرفت کار درباره اصلاح نظام مالیاتی، بانکی، گمرکی و ... ارائه شد.

فرزین همچنین اعلام کرد دوشنبه هفته جاری نیز جلسه ای با اعضای کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی مجلس داشتیم که در نهایت مقرر شد موارد اصلاحی درباره لایحه هدفمندکردن یارانه ها در زمان بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان مطرح شود.

تولید کارتهای بانکی برای خانوارهای هدف

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت از تولید کارتهای بانکی برای خانوارهای هدف مشمول لایحه هدفمندکردن یارانه ها خبر داد و گفت: تدابیری اتخاذ شده است تا یارانه نقدی مرتبط با این لایحه ( در صورت تصویب مجلس ) به حساب ویژه ای در نظام بانکی واریز شود و خانوارهای هدف نیز از طریق کارتهای بانکی اقدام به برداشت آن کنند.

خبرنگار مهر پرسید هم اکنون چند تعداد از این نوع کارتها برای خانوارهای هدف تولید شده است؟ که فرزین پاسخ داد: بخش زیادی از این نوع کارتها هم اکنون تولید شده است، ضمن اینکه نظام بانکی در این باره اعلام آمادگی کرده است.

وی همچنین از برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان نظام بانکی برای پیاده سازی این برنامه خبر داد و اظهارداشت: هم اکنون سایت مرتبط با این موضوع نیز راه اندازی شده است.

راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت از بررسی راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت در جلسه امروز این کارگروه خبر داد و گفت: در این جلسه رئیس مرکز آمار ایران گزارش پیشرفت کار سامانه الکترونیکی را ارائه کرد، ضمن اینکه در جلسه امروز مصوب شد همه دستگاه ها با مرکز آمار ایران همکاری لازم را انجام دهند تا دولت بتواند سامانه الکترونیکی را نهایی کند و استفاده از نظام اطلاعات یکپارچه را در آینده در دستور کار قرار دهد.

به گفته وی، فرصت شش ماهه برای پیاده سازی سامانه الکترونیکی دولت درنظر گرفته شد.

فرزین خاطرنشان کرد: بسته حمایتی از بخش کشاورزی نیز در جلسه امروز کارگروه تحول اقتصادی دولت بررسی و به منظور اعمال اصلاحاتی تصویب آن به جلسات آینده موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها