ترکیب هیات مدیره، دغدغه اصلی مدیرعامل سابق

کاشانی ریاست مجمع پرسپولیس را می‌خواهد

هر چند با تعیین سرپرست، باشگاه پرسپولیس تا حدی به آرامش نسبی رسید، اما دغدغه مدیران ورزش برای انتخاب هیات مدیره‌ای منسجم همچنان ادامه دارد و بر این اساس از چهره‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و ورزشی به عنوان گزینه‌های عضویت در هیات مدیره نام برده می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۲

حبیب کاشانی که قهرمانی پرسپولیس را به‌عنوان مدیرعامل در کارنامه خود دارد آن‌طور که از قرائن و شواهد برمی‌آید به دلیل عضویت در شورای شهر و مشکل دوشغله شدن نمی‌تواند مدیرعامل پرسپولیس شود و به دنبال این است که حکم ریاست مجمع باشگاه را از سعیدلو دریافت کند او که هم‌اکنون سرپرست باشگاه است پس از جلسه شنبه شب با علی سعیدلو در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای آتی تعدادی از افراد خوشنام که همیشه از خدمتگزاران مردم بودند را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب و معرفی می‌کنم!

این در حالی است که یحیی‌زاده، رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی که از او به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید نام برده می‌شود، در این باره می‌گوید: اگرچه کاشانی از بهترین گزینه‌ها برای مدیرعاملی پرسپولیس است، اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات وی تنها سرپرست موقت این باشگاه خواهد بود.

همچنین درخصوص این حکم، واعظی‌آشتیانی قائم‌مقام سازمان تربیت بدنی می‌گوید: سعیدلو قطعا زوایای مختلف پرسپولیس را بررسی کرده و با درایت فعلا سرپرستی را به کاشانی داد و قرار است در روزهای آینده اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال که به واسطه عملکردش در این باشگاه توانست به قائم مقامی سازمان ورزش برسد، درباره مشکلات پرسپولیس تاکید می‌کند: موضوع مهم، داشتن یک هیات مدیره مقتدر است، اگر پرسپولیس هیات مدیره مقتدری داشته باشد، می‌تواند چالش‌های بعدی را برطرف‌کند.

از نکات جالب توجه جلسه شنبه حضور حسین‌هدایتی، عضو مستعفی هیات مدیره پرسپولیس بود. او که هفته گذشته در گفتگویی اعلام کرده بود؛ «برای نجات پرسپولیس بازمی‌گردم» شنبه شب به دیدار سعیدلو رفت تا امروز از او نیز به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره در کنار نام‌هایی نظیر فائقی و دادکان نام برده شود.

امیدواری کرانچار

کرانچار، سرمربی پرسپولیس با استقبال از انتصاب کاشانی می‌گوید: از روزی که کاشانی را دیدم، متوجه شدم او فردی زحمتکش و باتجربه است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم باتوجه به قراردادم، 2 سال بتوانم در کنار این مدیر برای پرسپولیس خدمت کنم.

همچنین نیکبخت‌واحدی یکی از مغضوبین مدیرعامل سابق باشگاه از حضور کاشانی در پرسپولیس استقبال می‌کند و می‌گوید: درباره انصاری‌فرد سکوت می‌کنم و بهتر است حرفی نزنم. من با توجه به این که شناخت خوبی از وی دارم، می‌دانم کاشانی می‌تواند پرسپولیس را موفق کند. مشکل پرسپولیس نبودن کاشانی بود.

اما مطمئنا این اخبار و حواشی نمی‌تواند دردی از دردهای هواداران آزرده خاطر پرسپولیس بکاهد، آنها که تیمشان در رده هشتم جدول قرار دارد، دوست دارند هر چه سریع‌تر تیمشان به صدر جدول برگردد، کاشانی در این باره تصریح می‌کند: بازیکنان پرسپولیس، شناخت کافی از من دارند و می‌دانند که در دوره حضورم کسی از پرسپولیس طلبکار نمی‌شود. واقعا برای آرامش آنها آمدم تا مشکلاتشان را برطرف کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر، مسائل روحی دغدغه مهم این تیم است نه‌مسائل فنی، با برطرف شدن مشکلات روحی، تیم دوباره اوج می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها