بی‌خبری مدیرعامل از مساعدت سعیدلو

انصاری‌فرد: پرسپولیس با این پتانسیل قهرمان می‌شود

گروه ورزش: مدیرعامل پرسپولیس در شرایطی می‌گوید که به دنبال دیدار با علی سعیدلو برای حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه است که اطلاعی از این مساله ندارد که 300 میلیون تومان واریز شده اخیر به حساب هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس با دستور مستقیم رئیس جدید سازمان تربیت بدنی صورت گرفته است. در حقیقت اگر امروز عباس انصاری‌فرد از پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم سخن به میان می‌آورد، این را باید مرهون توجه علی سعیدلو باشد که به هیچ‌وجه در چنین کارهایی اهل بوق و کرنا کردن نیست و ترجیح می‌دهد در حاشیه و خلوت به امور ورزش رسیدگی کند. هر چند که این 300 میلیون نیز تاثیرات کوتاه مدت دارد و همچنان قلک سرخ‌ها به دریافت چنین مبالغی از کیسه دولت نیازمند است، مگر آن‌ که با نهایی شدن قرارداد اسپانسر مالی پرسپولیس در این فصل، تا حدود زیادی قرمزها به غنای مالی برسند. مساله‌ای که عباس انصاری‌فرد راجع به آن به فارس گفت: هنوز با سعیدلو دیدار حضوری و تماس تلفنی نداشته‌ام. امیدوارم پس از مستقر شدن وی در سازمان تربیت بدنی ملاقاتی با او داشته باشم و مشکلات مربوط به عقد قرارداد را برطرف کنیم.
کد خبر: ۲۷۹۸۱۴

البته سعیدلو اکنون دو روزی می‌شود که در سازمان استقرار یافته و برنامه‌های کاری‌اش را آغاز کرده است و به طور طبیعی تا به اصل نپردازد، نباید انتظار داشت که تند و با عجله به مسائل فرعی ورزش توجه لازم را نشان دهد.

انصاری‌فرد که با پرداخت شدن بخشی از مطالبات مالی بازیکنان تیم، این روزها نفسی تازه کرده است تا در مقابل بازیکنان و بویژه کاپیتان تیمش شرمنده نباشد، در این زمینه گفت: خوشبختانه توانستیم قسمتی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم تا با خیال راحت‌تر به تمرین و بازی بپردازند.

وی در عین حال با اشاره به این‌که پرسپولیس می‌توانست ذوب‌آهن را با شکست مواجه کند، از کریم باقری به دلیل تلاش و بازی خوبش در میدان تقدیر کرد و گفت: از یک امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ناراضی نیستم، اما دوست دارم پرسپولیس همیشه برنده باشد. مطمئن هستم که تیم ما شایسته کسب قهرمانی است.مدیرعامل پرسپولیس ضمن تعریف از کریم باقری گریزی نیز به خط هافبک تیمش زد و گفت: در خط میانی و با توجه به ضرورت دوندگی زیاد، هنوز کار داریم و صد درصد آماده نیستیم، گرچه معتقدم تیمی که در فصل جدید ساخته‌ایم پتانسیل بالاتری دارد چرا که فاصله زیادی بین نفرات ذخیره با بازیکنان اصلی نیست و پرسپولیس با این پتانسیل می‌تواند قهرمان شود. از بازیکنان نیز تنها انتظار دارم که با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس و دلجویی از هواداران این تیم به دلیل ناکامی در فصل گذشته تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها