گروه حوادث: مرد رزمی‌کار که به دنبال مشاجره مادر و خاله‌اش، از وی کینه به دل گرفته و با مراجعه به خانه خاله‌اش در شهرستان فسا، او را با چوبدستی به قتل رسانده و از محل حادثه گریخته بود، دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، در یکی از روزهای تابستان سال گذشته، یکی از شهروندان شهرستان فسا از توابع استان فارس، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از قتل زن همسایه‌اش به نام کوکب خبر داد. ماموران پس از این تماس، به محل حادثه اعزام شدند که معلوم شد زن صاحبخانه، کنار تختخوابش به قتل رسیده است.
کد خبر: ۲۷۹۴۰۳

کارآگاهان جنایی با هماهنگی قضایی، جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند و به بررسی محل حادثه پرداختند که معلوم شد؛ اموال منزل مقتول به سرقت نرفته است و احتمال این که وی قربانی اختلاف شده باشد، قوت گرفت.

تحقیقات برای یافتن عامل جنایت ادامه داشت که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که کوکب زن صاحبخانه بر اثر خفگی و اصابت چوبدستی به سرش به قتل رسیده است.

ردپای یک آشنا در قتل

با مشخص شدن دلیل مرگ وی، کارآگاهان جنایی به تحقیقات خود ادامه دادند تا این که معلوم شد مقتول با خانواده خواهرش، بشدت اختلاف داشته و دامنه این اختلاف‌ها هر روز بیشتر می‌شده است. به این ترتیب ماموران رفت و آمدهای اعضای خانواده خواهر وی را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند، تا این که معلوم شد شهرام، خواهرزاده (23 ساله)‌ مقتول یک شب قبل از کشف جسد، در حوالی خانه وی پرسه می‌زد.

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان به یقین رسیدند که وی باید در قتل خاله‌اش نقش داشته باشد. بنابراین، وی را 3 روز قبل با هماهنگی قضایی دستگیر کردند و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس انتقال دادند.

شهرام متهم در بازجویی‌های پلیسی هرگونه دخالت در قتل خاله‌اش را انکار کرد تا عاقبت دچار عذاب وجدان شد و راز قتل وی را برملا کرد.

اعتراف به پایان یک اختلاف خونین

شهرام، مرد رزمی‌کار در اظهاراتش به پلیس گفت: مادر و خاله‌ام مقتول بر سر مسائل مختلف با هم مشاجره داشتند و چند هفته قبل از حادثه، شدت این درگیری‌ها بالا گرفت.

شب حادثه در خانه بودم که مادرم با حالت‌ عصبانی به خانه برگشت. وقتی علت ماجرا را از او سوال کردم، بیان کرد دوباره با خاله‌ام دعوا کرده است.

مرد قاتل ادامه داد:‌ آن شب بشدت عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و تصمیم گرفتم خاله‌ام را تنبیه کنم تا دیگر مادرم را اذیت نکند. بنابراین با برداشتن چوبدستی به خانه وی رفتم و زنگ در را به صدا درآوردم. خاله‌ام به گمان این که من برای مهمانی به خانه‌اش آمدم، مرا به اتاق دعوت کرد و چند لحظه‌ای به اتاق خواب رفت و من به دنبالش رفتم و او را در این محل به قتل رساندم و از دیوار خانه فرار کردم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا بزودی پس از ادامه تحقیقات، صحنه جنایت را بازسازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها