2 سارق کیف‌قاپ که اقدام به سرقت کیف زنان از داخل خودروها می‌کردند، با تعقیب و گریز مالباخته دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۸۵۴۲

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، 15 فروردین ماه زن جوانی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس، موضوع سرقت کیف خود از داخل خودرو را به ماموران گزارش کرد.

با تشکیل پرونده اولیه و ارسال آن به شعبه 8 دادسرای ناحیه 27 تهران، به دستور بازپرس قندی‌زاده، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های محدوده تهرانپارس، متوجه نزدیک شدن یک دستگاه موتورسیکلت مسابقه‌ای به خود شدم و ابتدا به موضوع اهمیت ندادم، اما در یک لحظه راکب موتورسیکلت با خم شدن در داخل خودرو کیف شخصی‌ام را که روی صندلی کنار راننده گذاشته بودم، به سرقت برد و بسرعت و با استفاده از شلوغی خیابان به اتفاق دوست خود فرار کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان به وقوع سرقت‌های مشابه دیگری در منطقه تهرانپارس پی بردند و با دعوت از تمامی مالباختگان متوجه شدند متهمان برای سرقت به سراغ زنانی می‌روند که تنها در داخل خودرو در حال تردد در خیابان هستند. همچنین تعدادی از مالباختگان در شکایت خود عنوان کردند سارقان پس از سرقت کیف با استفاده از رمز کارت عابر بانک اقدام به خارج کردن وجوه نقد از طریق سیستم‌های خودپرداز کرده‌اند.

28 مردادماه کارآگاهان از طریق کلانتری 126 تهرانپارس در جریان توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری یکی از راکبان آن به جرم سرقت قرار گرفتند. با حضور کارآگاهان در محل، متهم دستگیر شده به پایگاه چهارم انتقال یافت و از فرد مالباخته نیز برای تحقیقات تکمیلی و حضور در پایگاه دعوت به عمل آمد.

شاکی پرونده که همچون سرقت‌های مشابه دیگر، یک خانم است، با حضور در پایگاه چهارم عنوان کرد: در فلکه سوم تهرانپارس با ماشین شخصی‌ام در حال تردد بودم که ناگهان یک موتورسیکلت به من نزدیک شد و راکب آن از داخل ماشین اقدام به سرقت کیف همراه من کرد و در ادامه با تعقیب موتورسیکلت در یک لحظه موفق به زدن سپر ماشین به موتور و در نتیجه توقف موتورسیکلت شدم و با همکاری عابران و شهروندانی که در حال عبور از محل بودند، یکی از سارقان دستگیر اما دیگری موفق به فرار شد. متهم دستگیر شده (آرش)‌ که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، با قبول ارتکاب سرقت، همدست خود (سیامک)‌ را نیز به کارآگاهان معرفی کرد که این متهم نیز شناسایی و دستگیر و تاکنون 20 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها