با قبول استعفای عبدالله زاده و کللی فرد، مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی معرفی شدند.
کد خبر: ۲۷۸۳۶۱

به گزارش مهر ، نشست هیئت موسس باشگاه شاهین پارس جنوبی شب گذشته (یکشنبه شب) برگزار شد که طی آن اعضای حاضر ضمن قبول استعفای رضا عبدالله زاده مدیرعامل این باشگاه، بصورت دسته جمعی با استعفای کللی فرد موافقت کردند.

در ادامه این نشست بصورت تلفنی با محمود یاوری مذاکره شد که ابتدا با درخواست این مربی برای آوردن یک دستیار به همراه خود به بوشهر مخالفت شد اما در نهایت اعضا با این مساله موافقت کردند.

بر این اساس قرار شد صبح امروز (دوشنبه) محمود یاوری به بوشهر سفر کرده تا پس از مذاکرات نهایی و توافق کامل با وی، این مربی از عصر امروز در تمرینات شاهین حضور یافته و هدایت این تیم بوشهری را برعهده بگیرد.همچنین براساس تصمیم اعضای هیئت مدیره حسین کنگانی هم به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه شاهین پارس جنوبی انتخاب شده است.

حضورم در شاهین بوشهر قطعی نیست

مربی پیشین تیم فوتبال راه آهن شهرری با اعلام احتمال حضورش در تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: هنوز بصورت رسمی با این باشگاه لیگ برتری مذاکره نکرده و قراردادی به امضا نرسانده ام.

محمود یاوری صبح روز دوشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: من هنوز بصورت رسمی با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر مذاکره نکرده‌ام. در این خصوص پیشنهادی مطرح شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی افزود: به دعوت یکی از دوستان قدیمی و خانوادگی‌ام که از پیشکسوتان ورزش استان بوشهر است اما در حال حاضر سمتی در باشگاه شاهین ندارد به بوشهر دعوت شده‌ام. اینکه قرار باشد در ملاقات با این دوست قدیمی مذاکره‌ای با مسئولان شاهین داشته باشم یا خیر را نمی دانم اما اگر مقدمات سفر فراهم شود بزودی به بوشهر خواهم رفت.

این مربی باتجربه که در فصل نقل و انتقالات تا آستانه عقد قرارداد با باشگاه مقاومت سپاسی شیراز پیش رفت، افزود: تیم‌ها و باشگاه‌ها نیاز به مربی دارند و مربیان هم باید با یک باشگاه همکاری کنند. مربی و تیم فوتبال لازم و ملزوم هم هستند. ما مربیان اگر امروز تیم نداشته باشیم تا فردا صاحب تیم می شویم و جای هیچ نگرانی نیست.

یاوری تصریح کرد: من به عنوان یک مربی آمادگی همکاری با هر باشگاهی را دارم اما باید شرایط آن باشگاه را بسنجم و اگر با خواسته‌های من همسو بود، قرارداد امضا کنم. من عاشق کار کردن هستم و تفاوت نمی کند تیمی که در آن کار می کنم در کجاست و چه شرایطی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها