نماینده رودسر موافق وزیر تعاون:

عباسی به کالبد بی جان تعاونی ها روح تازه دمید

اسدالله عباسی ، سومین نماینده از استان گیلان که در جلسه بررسی رای اعتماد به گزینه وزارت تعاون در دفاع از وی سخن گفت ابراز عقیده کرد که این گزینه در دوره دولت نهم به کالبد بی جان تعاونی ها و اتحادیه ها روح تازه دمید.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۴

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه شنبه مجلس، درپی دفاع نمایندگان آستارا و لنگرود دیگر نمایندگان گیلانی از محمد عباسی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون ، اظهار داشت: نگاه علمی و ژرف اندیشانه به مباحث تعاون در موضوع مدیریت از سوی گزینه پیشنهادی برای این وزارتخانه محسوس بوده است.

وی افزود: کسانی که از گزینه پیشنهادی وزارت تعاون انتقاد می کنند کجا بودند زمانی که تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی کالبد بی جانی داشتند و بانک ها نیز به دادشان نمی رسیدند اما وزارت تعاون از طریق بانک توسعه تعاون به کالبد بی جان آنها روح تازه ای دمید.

عباسی با اشاره به سوابق مدیریتی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون در این وزارتخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه تعاون در کشور ما نوپا است آسیب ها و تهدیدات بسیاری پیش روی آن قرار دارد اما برای رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد علیرغم اینگونه مشکلات توفیقاتی داشته است.

نماینده رودسر با تاکید بر اینکه تمام تعاونی ها و ظرفیت آنها باید برای رقابت با بخش خصوصی ارتقاء یابد، تاکید کرد که در این زمینه توجه به فارغ التحصیلان دانشگاهی، علمی کردن بخش تعاون و تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: تشکیل بانک توسعه تعاون برای حمایت از تعاون در مناطق محروم و به خصوص بخش اشتغال نیز اقدام مهم دیگری بوده که باید از آن حمایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها