جام‌جم: اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز در تهران آغاز می‌شود. این اردو با حضور مجتبی عابدینی، محمد فتوحی، علی پاکدامن، پرویز درویشی، فرزاد باهر ارسباران، مسعود فتوحی، مهدی خالقی، حمیدرضا طاهرخانی و مهدی صرام به‌مدت 10 روز زیر نظر پیمان فخری، مربی اسلحه سابر در سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک کشور برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۹۹

عیادت از اولین داور بین‌المللی والیبال

جام‌جم: دبیرکل کمیته ملی المپیک و معاون سازمان تربیت‌بدنی از ابراهیم نعمتی پیشکسوت والیبال کشورمان عیادت کردند. بهرام افشارزاده و کیومرث هاشمی به همراه علی‌اکبر محب و پرویز ژافره، رئیس و دبیر انجمن پیشکسوتان ورزش ایران، دکتر دهخدا رئیس دانشکده تربیت بدنی و رضا رضوان عضو انجمن پیشکسوتان عصر روز سه‌شنبه با حضور در منزل ابراهیم نعمتی پیشکسوت و اولین داور جهانی والیبال از وی عیادت کردند.

اعلام حمایت ساور از برگزاری مجمع پینگ‌پنگ

جام‌جم: رئیس و اعضای هیات پینگ‌پنگ استان تهران در نامه‌ای خواستار برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در زمان مقرر شدند.

در نامه هیات پینگ‌پنگ استان تهران که به امضای علیرضا ساور، رئیس این هیات رسیده، آمده است: با توجه به این‌که زمان برگزاری مجمع فدراسیون پینگ‌پنگ از سوی دبیر فدراسیون 29 مرداد ماه اعلام شده، متاسفانه در این راستا مواضع مختلفی در حمایت و یا مخالفت با برگزاری مجمع در زمان مقرر اعلام شده است. از آنجا که اینجانب و اعضای اجرایی هیات استان در جهت اجرای سیاست‌های ورزش کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، لذا ضمن اعلام حمایت از برگزاری مجمع در موعد مقرر از تمامی اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم از این پس درخصوص برگزاری مجمع از اعضای هیات استان تهران نقل قول نکنند.

اعلا‌م ترکیب نهایی تیم ملی والیبال

جام‌جم: علیرضا نادی، سیدمحمد موسوی، محمد محمدکاظم، محسن عندلیب، سعید معروف، مهدی مهدوی، مجتبی عطار، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، آرش صادقیانی، آرش کشاورزی و حسام بخشش 12 نفری هستند که اسامی آنها جهت شرکت در مسابقات زیر گروه جهانی از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال اعلام شد. این تیم با هدایت حسین معدنی روز شنبه هفته آینده عازم ژاپن می‌شود.

مسابقات زیر گروه جهانی ایتالیا طی روزهای 6 تا 8 شهریور ماه در ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان همگروه است. در دیگر گروه نیز تیم‌های چین، استرالیا، هند و تایلند حضور دارند که در پایان این مسابقات از هر گروه دو تیم جواز حضور در پیکارهای جهانی ایتالیا را کسب می‌کنند.

زورخانه‌های سراسر کشور غبارروبی می‌شود

جام‌جم: برای دومین سال پیاپی باستانی‌کاران کشور با عطرافشانی و غبارروبی زورخانه‌ها به استقبال ماه رمضان می‌روند. آیین غبارروبی و عطرافشانی زورخانه‌های سراسر کشور امسال نیز برای دومین بار از سوی جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به طور همزمان از ساعت 10 صبح روز جمعه 30 مرداد به اجرا در خواهد آمد.

کسب طلای جهان، آرزوی هاشم‌زاده

جام‌جم: سنگین وزن کشتی فرنگی با تصریح بر این‌که در صورت انتخاب، تمام اعتبار و قدرت خود را در مسابقات جهانی دانمارک به کار خواهد بست، گفت: به دست آوردن مدال طلای سنگین وزن جهان آرزوی من است. مسعود هاشم‌زاده با بیان این‌که امید زیادی به کسب مدال از این رقابت‌ها دارد، افزود: آرزوی من این است که در مسابقات جهانی دانمارک طلای سنگین وزن را به دست آورم، برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کرده‌ام و در فرصت باقی‌مانده نیز سعی دارم نقاط ضعفم را با کمک و راهنمایی‌های مربیان از بین ببرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها