گروه حوادث: زن شیادی که به بهانه دور کردن اجنه، میلیون‌ها تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، اواسط تیر ماه امسال یک زوج کارمند با مراجعه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند: زن جوانی با ادعای جن‌گیری و دور کردن ارواح خبیثه از محل زندگی ما، مبلغی را از ما گرفت و پس از آن تعدادی از لوازم خانه را نیز با این ادعا که اجنه در آنها نفوذ کرده‌اند، از منزل خارج کرد تا آنها را معدوم کند.
کد خبر: ۲۷۲۴۱۵

این زوج در ادامه اظهار کردند: با این زن کلاهبردار، اسفند سال گذشته از طریق یکی از همکاران آشنا شدیم.

مرد شاکی گفت: این زن با ادعای این که اجنه علت اصلی درد پای همسرم هستند، ابتدا پمادی به همسرم داد و ادعا کرد اگر آن پماد را به پایش نمالد، فلج خواهد شد و در مقابل آن 150 هزار تومان از ما گرفت و همسرم پس از استفاده از پماد بهبود یافت و از آن زمان بود که اعتماد ما به این زن جوان جلب شد. این زن به ما گفت علاوه بر درد پای همسرم، اجنه در مشکلات دیگر خانواده ما نیز دخالت دارند. در این مرحله دعایی روی کاغذ نوشت و ورودی روی آب خواند تا آب را روی پای همسرم بریزیم تا جن‌ها دور شوند و در ازای این ورد و دعا نیز مبلغ 300 هزار تومان از ما گرفت.

در ادامه شکایت این زوج جوان آمده است: این زن در ادامه ادعاهای خود عنوان کرد که دیگر اعضای خانواده نیز مورد حمله اجنه قرار گرفته‌اند که برای دور کردن اجنه از اعضای خانواده، بیش از 4 میلیون و 500 هزار تومان گرفت.

به گفته این زن و شوهر، ماجرای کلاهبرداری‌ها به همین جا ختم نشد و زن کلاهبردار با طرح این ادعا که جن‌ها در لوازم خانه آنها نفوذ کرده و قصد صدمه زدن به اعضای خانواده از طریق وسایل خانه را دارند، بخشی از اموال این زوج را از خانه آنها خارج کرده است. این در حالی است که به گفته رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در زمان دستگیری این زن شیاد 26 قلم از اجناس این زوج در خانه‌اش کشف شد که ارزش اموال کشف شده نیز بالغ بر 2 میلیون تومان برآورد شده است.

متهم 38 ساله این پرونده در تحقیقات به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کرد و در توجیه اقداماتش گفت: چند سال پیش به دلیل اعتیاد همسرم از او جدا شدم و برای تامین هزینه‌‌های مالی خود و فرزندم، به این کار روی آوردم.

سرهنگ یگانه عنوان کرد: هم‌اکنون تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی این پروندهدر حال انجام است و شهروندان می‌‌توانند در صورت داشتن شکایت به این پایگاه واقع در خیابان بهشتی، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها