چهار گوشه ورزش

مدال طلای جهانی برای زن ووشوکار ایرانی

جام‌جم: در ادامه بازی‌های جهانی ووشو موسوم به رقابت‌هایworld game در شهر کائوشونگ تایواندر سانشوی بانوان و در وزن 60 - کیلوگرم زهرا کریمی قهرمان المپیک 2008 پکن ابتدا حریف قدرتمند خود از فیلیپین را با حساب 2 بر یک شکست داد و سپس در دیدار نهایی طی 2 راند متوالی نماینده چین تایپه را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد. در وزن 52-کیلوگرم مریم توکلی مبارزه خود را به حریف ویتنامی واگذار کرد و با پیروزی بر حریف فیلیپینی برنز گرفت. در ادامه این رقابت‌ها فرشاد عربی که پنجشنبه در فرم نن گون نایب‌قهرمان شده بود دیروز در فرم نان چوان هم به مدال نقره رسید. عربی با کسب امتیاز 75/9 البته با ناداوری بعد از حریف چین تایپه که امتیاز 80/9 به دست آورد دوم شد و نماینده مالزی با امتیاز 64/9 سوم شد.
کد خبر: ۲۶۸۵۸۱

پنجمی آسیا برای جوانان تنیس روی میز

مهر: تیم تنیس روی میز جوانان ایران دیروز در آخرین دیدار خود در بخش دیدارهای تیمی با نتیجه 3 بر یک تیم هنگ‌کنگ را شکست داد و برای دومین سال متوالی به عنوان پنجم آسیا دست یافت. در این بازی نوشاد و نیما عالمیان به ترتیب دو و یک پیروزی به دست آوردند. شایان ملکی نیز تک دیدار خود را واگذار کرد.

صدرنشینی مناطق جنوب در لیگ کاراته

جام‌جم: فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران با صدرنشینی تیم مناطق نفت‌خیز جنوب کلید خورد. هفته نخست این رقابت‌ها با انجام 8 دیدار در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شدو طی آن مناطق نفت‌خیز جنوب توانست با کسب 6 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 46 صدر جدول را از آن خود کند. دانشگاه آزاد و ارژن فارس هم با 6 امتیاز و تفاضل 43 دوم و سوم هستند. تیم‌های مقاومت و فولاد سپاهان نیز با 3 امتیاز مکان‌های بعدی را در اختیار دارند.

کاظمی: با مربیان اکراینی کار نمی‌کنم

ایسنا: ‌سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان پس از کنار کشیدن از هدایت تیم ملی گفت: هیچ استعفا یا برکناری در کار نبوده اما با مربیان اکراینی کار نمی‌کنم.اصغر کاظمی افزود: از این مربیان حمایت می‌کنم و از هر کمکی که بتوانم انجام دهم دریغ نمی‌کنم. امیدوارم آنها در بوکس ایران موفق باشند. البته حضور آنان مرا یاد آن ضرب‌المثل قدیمی می‌اندازد که «مرغ همسایه غاز است»، امیدوارم آنها بوکس ایران را تکان دهند.

تیم ملی والیبال فردا به صربستان می‌رود

جام‌جم: تیم ملی والیبال به منظور آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات گزینشی جام جهانی ایتالیا، صبح روز یکشنبه راهی صربستان می‌شود تا ضمن برپایی اردوی آماده‌سازی در این کشور، برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم ملی صربستان، تیم باشگاهی این کشور و تیم ملی الجزایر باشد. به گزارش مهر، علیرضا نادی، علیرضا بهبودی، مهدی مهدوی، مجتبی عطار، احسن‌الله شیرکوند، عبدالرضا علیزاده، سید محمد موسوی عراقی، حسام بخششی، حمزه زرینی، آرش صادقیانی، آرش کشاورزی، منصور زادوند، محمد محمدکاظم و احمد بابایی نفرات منتخب حسین معدنی برای اعزام به صربستان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها