شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد اعلام کرد:

تندر90 پارس خودرو برتر از تندر90 ایران خودرو

بر اساس اعلام نتایج کیفی خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، تندر90 پارس خودرو باز هم بالاتر از رقیب ایران خودرویی خود قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۸۴۷۸

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی یونسیان معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو، با اعلام این خبر افزود: طبق آخرین اعلام نظر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودرو ماکسیما با کمترین نمره منفی، با کیفیت ترین خودرو کشور شناخته شد.

وی اظهار داشت: خودرو پیکاپ دو کابین شرکت پارس خودرو نیز به تنهایی در صدر جدول برترین وانت های ساخت داخل کشور و در رده خودروهای خیلی خوب قرار گرفت.

رئیسیان ادامه داد: نیسان پیکاپ دو کابین در حالی به تنهایی در رده خیلی خوب خودروهای وانت ساخت داخل قرار گرفت که نه فقط در این رده، بلکه در رده خودروهای خوب نیز هیچ خودرویی حائز دریافت این رتبه نشده و این سرآغازی بر عزم این شرکت برای رسیدن به عنوان با کیفیت ترین خودروسازی خاورمیانه است.

معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو تصریح کرد: خودرو مگان این شرکت نیز بر اساس آخرین رده بندی کیفی خودروهای سواری ساخت داخل کشور در رتبه سوم و رده بهترین خودروهای ساخت داخل قرار گرفته و این شرکت مصمم است با تولید با کیفیت خودرو مگان به عنوان یکی از ایمن ترین خودروهای جهان، جایگاه کیفی این محصول را ارتقا بخشد.

با اعلان آخرین رتبه بندی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در زمینه های سیستم فنربندی، تعلق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمزها، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیر عادی و نفوذ آب خودرو های ساخت داخل، نیسان ماکسیما، نیسان پیکاپ دو کابین، مگان و تندر 90 شرکت پارس خودرو به عنوان برترین خودروهای کشور و در رده بهترین خودرو های ساخت داخل قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها