برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته، اول مرداد

گروه جامعه: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 88 در اول مرداد ماه اعلام کرد: در این آزمون 441 هزار و 523 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند. براساس برنامه پیش‌بینی شده، این آزمون در 69 کد رشته امتحانی و در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، البته بجز استان مازندران که در شهرستان‌های بابل و بابلسر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۸۰۱

همچنین 18 کد رشته امتحانی با 236 هزار و 687 داوطلب در صبح پنجشنبه اول مرداد و آزمون 51 کد رشته امتحانی دیگر با تعداد 204 هزار و 836 داوطلب در بعد‌ازظهر پنجشنبه برگزار می‌شود.

براساس این خبر، کارت ورود به جلسه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز دوشنبه 29 تا 30 تیرماه توزیع می‌شود. بنابراین هر داوطلب می‌تواند در این فرصت به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و با وارد کردن اطلاعات محرمانه کارت اعتباری ثبت‌نام و اطلاعات دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود، نسبت به مشاهده کارت ورودی و پرینت آن اقدام کنند. نتایج این آزمون شهریورماه اعلام می‌شود.

تمدید ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه آزاد نیز تا چهارشنبه 24 تیر تمدید شد.

این گزارش می‌افزاید: داوطلبان می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور و تهیه دفترچه راهنما و کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی www.azmoon.org اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها