جوانی که همراه ماموران کلانتری برای بررسی صحنه یک قتل به محل حادثه در یکی از محله‌‌های کرج رفته بود ، گوشی تلفن همراه مقتول را در محل سرقت کرد که با پیگیری‌های پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۲۶۵۴۶۷

به گزارش «جام‌جم» ، ساعت 15 روز 25 خرداد امسال، طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج ماموران در جریان مرگ مردی 37 ساله قرار گرفتند.

پس از این تماس، ماموران کلانتری به محل حادثه واقع در یک مجتمع مسکونی در خیابان فروغی کرج عزیمت کردند و پی بردند جسد مرد صاحبخانه  محمدرضا  در یکی از اتاق‌‌ها افتاده است.

با کشف جسد این مرد 37 ساله، ماموران کلانتری، موضوع را به بازپرس رضایی کشیک ویژه قتل کرج اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای فاش شدن علت مرگ وی آغاز شد. به دنبال این حادثه ، خانواده محمدرضا برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی آگاهی استان تهران احضار شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند.

مادر مرد فوت شده در اظهاراتش به پلیس گفت: در خانه بودم که عروس سابقم  زن محمدرضا  با من تماس گرفت و گفت قرار بوده چند ساعت پیش پسرم همراه فرزندش به دیدن وی بروند، اما نرفته‌‌اند. بنابراین، به موضوع مشکوک شدم و به خانه پسرم رفتم و متوجه شدم کفش‌های وی مقابل در آپارتمان قرار دارد، اما کسی در را باز نمی‌‌کند.

وی افزود: سراغ پسرم را از همسایه گرفتم اما آنها اظهار بی‌اطلاعی کردند.

دیگر به یقین رسیدم اتفاقی برای وی افتاده است، بنابراین کلیدساز آوردم تا در آپارتمان را باز کند، پس از باز شدن در آپارتمان، با جسد فرزندم روبه‌رو شدم و بلافاصله به پلیس اطلاع دادم.

با اطلاعاتی که مادر محمدرضا و همسر سابق وی در اختیار پلیس قرار دادند، تحقیقات ویژه‌ای در این زمینه آغاز شد تا این‌که ماموران در بررسی از اموال خانه مقتول متوجه شدند گوشی تلفن همراه وی به سرقت رفته است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی،‌مشخص شد جوان 37 ساله بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است. با مشخص شدن این موضوع،‌ جستجو برای یافتن قاتل فراری که احتمال می‌رفت گوشی مقتول را هم به سرقت برده ادامه پیدا کرد تا این‌که کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران پی بردند گوشی تلفن همراه مقتول در اختیار یک پسر جوان است.

به این ترتیب پاتوق وی تحت‌نظر گرفته شد تا عاقبت عصر 18 تیر امسال در یکی از محله‌های کرج دستگیر شد.

اعتراف به سرقت گوشی تلفن همراه مقتول

با انتقال وی به اداره جنایی کرج، متهم جوان مورد بازجویی قرار گرفت که معلوم شد وی همان فردی است که روز وقوع قتل در محل حادثه حضور داشته است. بنابراین او مورد بازجویی قرار گرفت و به سرقت گوشی تلفن همراه مقتول اعتراف کرد و گفت: وقتی همراه ماموران کلانتری به خانه مقتول رفتم، با مشاهده گوشی وی، وسوسه شدم و آن را به سرقت بردم و تصمیم گرفتم با فروش آن، مشکل مالی‌ام را حل کنم. به این ترتیب چند روز بعد گوشی را به فرد دیگری به مبلغ 115 هزار تومان فروختم. به دنبال اعتراف وی، فرد دیگر هم دستگیر و به خرید گوشی مسروقه اعتراف کرد و ادعا کرد گوشی را 2 مرحله به 2 نفر از دوستانش امانت داده است. با مشخص شدن این موضوع، این دو جوان هم تحت تعقیب قرار گرفتند و 2 روز قبل دستگیر شدند و به امانت گرفتن گوشی مسروقه اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، 2 جوان که امانت‌گیرنده گوشی بودند به خاطر این‌که نقشی در سرقت نداشتند آزاد شدند و 2 جوان دیگر با قرار قانونی بازداشت شدند و در حالی در اختیار ماموران اداره جنایی آگاهی استان تهران قرار گرفتند که جستجوهای پلیسی برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها