بر اثر بی‌احتیاطی راننده نیسان رخ داد

تصادف خونین در محور مشگین‌شهر ـ مغان‌

به دنبال بی‌احتیاطی راننده خودروی وانت ‌نیسان تصادف خونین در محور مشگین‌شهر- مغان رخ داد.
کد خبر: ۲۶۴۴۹۷

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه خونین رانندگی که ساعاتی پیش در جاده مشگین‌شهر- مغان رخ داد هفت نفر از هموطنانمان کشته و زخمی شدند.

این حادثه در کیلومتر 75 جاده مشگین‌شهر و متاسفانه در اثر برخورد دو دستگاه خودروی وانت‌نیسان با خودروی سمند رخ داد که منجر به فوت در دم سه نفر از سرنشینان سمند شد و چهار نفر از سرنشینان هر سه خودرو که به شدت مصدوم شده بودند روانه بیمارستان شدند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از بیمارستان اردبیل حال عمومی دو نفر از سرنشینان مصدوم این حوادث وخیم گزارش می‌شود.

پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه خونین را بی‌احتیاطی راننده وانت‌نیسان اعلام کرد.

جاده مشگین‌شهر – مغان یکی از محورهای حادثه‌خیز و پرتردد استان بوده و همه ساله شاهد تصادفاتیست که بیشترین علت آن سرعت غیرمجاز و سبقت‌های غیرمعمول است و متاسفانه این تصادفات سبب کشته و زخمی شدن بسیاری از هموطنان می‌شود اما مسئولان در اصلاح برخی بخش‌های این جاده هنوز اقدامی را انجام ندادند.

به نظر می‌رسد در کنار عوامل انسانی، آنچه سبب رخداد این حادثه شده است برخی تقاطع‌های خطرناک جاده است که موجب شده رانندگان با سرعت بیش از معمول حرکت کنند و به تنگ شدن برخی مسیرهای این محور مواصلاتی دقت نداشته باشند.

شدت برخورد خودروی نیسان با سمند به طوری بوده است که اجساد این حادثه به طرز وحشتناکی از داخل خودرو بیرون آورده شده و در داخل پوشش‌های مخصوص جا گرفتند.

شاهدان عینی حوادث می‌گویند خودروی سمند بعد از برخورد شدید دچار آتش‌سوزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها