جام جم: تیم فوتبال ایران امروز و در آغاز بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور به مصاف چین‌تایپه می‌رود.بازی‌های آسیایی نوجوانان در 10 رشته برگزار می‌شود که ایران در 7 رشته‌ شنا، شیرجه، دوومیدانی، بسکتبال 3 نفره، فوتبال، تیراندازی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت دارد.
کد خبر: ۲۶۱۵۹۹

البته مراسم افتتاحیه این بازی‌ها دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اما رقابت‌های فوتبال این دوره از شنبه آغاز شد و ایران ساعت 30/13 امروز به وقت تهران در نخستین گام به مصاف چین تایپه می‌رود. در گروهA ، علاوه بر ایران و چین تایپه، تیم فیلیپین هم حضور دارد که 3 تیرماه نوجوانان کشورمان با این تیم روبه‌رو می‌شوند.

مذاکره با رحمتی در اصفهان

ایسنا: سیدمهدی رحمتی در شرایطی که تماس‌های مسوولان مس کرمان را برای تمدید قرارداد بی‌پاسخ گذاشته، عازم اصفهان شده است تا با سپاهانی‌ها وارد مذاکره شود. رحمتی که در فهرست خرید قلعه نویی قرار دارد، تمایل خود را برای حضور در این تیم اعلام کرده است.

همچنین از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد که با وجود شایعه احتمال حضور عقیلی در پرسپولیس، این بازیکن نیز بار دیگر قراردادش را با سپاهان تمدید می‌کند.

رجب‌زاده با مس تمدید کرد

مهر: مهدی رجب‌زاده دیروز قراردادش را به مدت یک‌سال دیگر با مس کرمان تمدید کرد. تاکنون بازیکنانی چون مرتضی ابراهیمی و جلال امیدیان از تیم مس کرمان جدا شده‌اند و از سوی مسوولان این باشگاه مذاکره برای تمدید قرارداد سید مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی نیز همچنان ادامه دارد.

سالن پیروزی آماده می‌شود

جام‌جم: مراحل بازسازی سالن پیروزی اصفهان برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، با نصب کفپوش سالن تا پایان هفته به پایان می‌رسد و تیم فولادماهان می‌تواند از روز جمعه تمرینات خود را در محل برگزاری مسابقات برگزار کند. اصفهان از روز شنبه 13 تیرماه میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیاست.

بلندپروازی‌های پورمهدی

مهر: سرمربی جدید ابومسلم ابراز امیدواری کرد با توجه به دیدگاه مسوولان این باشگاه و برنامه‌هایی که دارد، بتواند این تیم مشهدی را بار دیگر به سطح فوتبال ایران بازگرداند! ناصر پورمهدی گفت: با توجه به حمایت مسوولان و برنامه‌هایی که دارم، مطمئنم روزهای خوبی را همراه این تیم در پیش دارم.

دومین تساوی امیدها

جام‌جم: تیم فوتسال امید کشورمان دومین دیدار خود را در تورنمنت چهارجانبه چین با تساوی مقابل تیم میزبان پشت‌سرگذاشت. امیدها که در اولین بازی خود با ژاپن 4- 4 مساوی کرده بودند، این بار نیز مقابل میزبان بازی‌ها (چین)‌ به تساوی 3- 3 رسیدند. هلند آخرین حریف تیم فوتسال امید کشورمان است.

نشست خبری، بعد از اردوی ترکیه

جام‌جم: اولین نشست خبری امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان پس از پایان اردوی 10 روزه این تیم در ترکیه برگزار می‌شود. طلایی‌پوشان یکشنبه 7 تیر عازم ترکیه می‌شوند و پس از پایان این اردوی 10 روزه، در اصفهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

اردوی امید‌ها در آفریقای جنوبی

جام‌جم: تیم امید در ادامه برنامه آماده سازی‌اش به جای تیم بزرگسالان 12 تا 23 تیرماه اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار می‌کند. تیم امید در این مدت 2 دیدار دوستانه با تیم ملی بوتسوانا و تیم کایزرچیف که دومین تیم پرافتخار قاره آفریقا پس از الاهلی مصر است، برگزار می‌کند. این دیدارها روزهای 14 و 21 تیر برگزار می‌شود.

کارت ملی برای خانواده فوتبال

جام‌جم: دبیرکل فدراسیون فوتبال از اجرایی شدن آیین‌نامه عضوگیری و صدور کارت ملی فوتبال با هدف ساماندهی و سازماندهی فعالیت‌های اجرایی در فوتبال کشور خبر داد. برهمین اساس قرار است 10 تیرماه در نشست مشترکی با حضور روسای هیات‌های فوتبال کشور و مسوولان کمیته‌های عضوگیری استان‌ها، راهکارهای اجرای این آیین‌نامه مورد بررسی قرار گیرد.

3 تیم به دنبال علیزاده

جام‌جم: علی علیزاده پس از 3 سال حضور در استقلال، دیروز با این باشگاه تسویه حساب کرد. او پس از جدایی قطعی از جمع آبی‌ها عنوان کرد از 3 تیم پاس همدان، استیل آذین و مس کرمان پیشنهاد دارد که پس از بررسی جوانب یکی از این تیم‌ها را برای فصل آینده اش انتخاب می‌کند.

توافق بختیاری‌زاده با تراکتورسازی

مهر: سهراب بختیاری‌زاده، مدافع پیشین استقلال، فولاد و صبا در آستانه پیوستن به تراکتورسازی قرار دارد. مدافع فصل پیش فولاد که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان لیگ از حضور در میادین بازماند، در آخرین مذاکراتش با مسوولان تراکتورسازی با آنها به توافق رسید و طی امروز یا فردا قراردادش را با این تیم امضا ‌می‌کند.

امیدیان به جای خیری

ایسنا: شاهین خیری، بازیکن تیم ذوب‌آهن پس از به توافق نرسیدن با مسوولان این باشگاه از تیم اصفهانی جدا شد. از سوی دیگر جلال امیدیان، بازیکن فصل گذشته مس کرمان با ذوب‌آهن قرارداد امضا کرد.

تغییر در برنامه اعزامی تیم فوتبال بانوان

جام‌جم: در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال زنان برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ویتنام 7 تیر عازم این کشور شود، مسوولان فدراسیون ویتنام به دلیل نزدیک بودن زمان این مسابقه با اولین دیدار ویتنام در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا با انجام این بازی دوستانه موافقت نکردند.

براین اساس مقرر شد به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ویتنام، تیم ملی زنان ایران 8 تیر برای انجام بازی دوستانه با یکی از تیم‌های باشگاهی ویتنام عازم این کشور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها