گروه حوادث: به دنبال مرگ مرموز یک زن جوان در یکی از بیمارستان‌های کرج، شوهر وی به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شده است. به گزارش «جام‌جم» شامگاه 29 خرداد امسال یکی از پرستاران بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن جوانی به نام مینا خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۴۶۸

با گزارش این موضوع به پلیس، کارآگاهان جنایی استان تهران به بیمارستان عزیمت کردند و در تحقیق از پرستاران متوجه شدند زن جوان از سوی شوهرش برای درمان به بیمارستان انتقال یافته، اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه مانده است. با به دست آمدن این اطلاعات، مرگ  مشکوک مینا به بازپرس رضایی کشیک ویژه قتل کرج گزارش شد و با هماهنگی قضایی از سوی وی، جسد زن جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

به این ترتیب، شوهر وی نیز به عنوان مظنون در مرگ زن جوان، بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس انتقال یافت و مورد بازجویی قرار گرفت.

این مرد در اظهاراتش به پلیس گفت: در خانه بودیم که یکدفعه همسرم بدحال شد و از من خواست، او را به بیمارستان ببرم، اما خیلی دیر شده بود.

با همسرم اختلاف و مشاجره نداشتم و نمی‌دانم چه عاملی باعث مرگ وی شده است. به دنبال اظهارات متناقض این مرد، کارآگاهان جنایی استان تهران، به تحقیق از اهالی محل پرداختند که معلوم شد، آنها از چندی قبل با هم مشاجره و اختلاف داشته‌اند و یکی از همسایه‌ها روز جمعه پس از درگیری و مشاجره زن و شوهر و کتک خوردن زن از سوی شوهرش، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از آنها تقاضای کمک کرده است. با حضور ماموران، شوهر مقتول متعهد شد دیگر زنش را کتک نزند و بدرفتاری نکند، که به همین خاطر زن جوان از شکایت خود صرف‌نظر کرده است.

با مشخص شدن این موضوع، رسیدگی به پرونده مرگ مرموز زن جوان وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان جنایی استان تهران، تحقیقات ویژه‌ای را از مرد جوان آغاز کردند تا راز ابعاد مختلف این موضوع فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها