ایسنا: پلیس شهر مایامی در ایالت فلوریدای آمریکا در پی یافتن قاتلی است که به جان گربه‌ها افتاده است! تاکنون لاشه 12 گربه پیدا شده که یا پوستشان کنده یا اندامشان بریده شده است. همچنین از این تعداد 2 گربه به طرزی فجیع کشته شده‌اند.
کد خبر: ۲۵۹۶۸۴

آخرین گربه قربانی‌شده گربه‌ای سیاه و سفید است که هدیه دختری 6 ساله بود.

بابی ویلیامز، سخنگوی پلیس در این باره می‌گوید: چنین جنایتی تنها از کسی سر می‌‌زند که دارای مشکل روانی است.

برپایه گزارش پلیس، کشتن گربه‌ها نزدیک به یک ماه است که در این شهر جریان دارد که در این ارتباط جایزه 10 هزار دلاری برای دستگیری قاتل تعیین شده است.

بقایای اجساد 3 نوزاد در منزلی در کانادا یافت شد

ایسنا: مقامات پلیس کانادا از کشف بقایای اجساد 3 نوزاد که تنها قسمت‌هایی از بدنشان باقی مانده بود، روبه‌رو شده و مراتب را به ماموران پلیس ایالتی گزارش دادند.

این سخنگوی پلیس یادآور شد: در گزارش رسمی پزشکی قانونی ایالت اوتاوا آمده است: از مرگ این 3 نوزاد بیش از یک سال می‌گذرد و هر 3 نوزاد براثر مسمومیت با یک نوع ماده سمی جان خود را از دست داده‌اند.

کلن هلوپ، رئیس‌پلیس مرکزی کانادا تصریح کرد: این 3 نوزاد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ایالت اوتاوا منتقل شدند تا تحقیقات در خصوص این پرونده تکمیل شود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در تلاش‌اند تا مالک یا مالکان پیشین این منزل مسکونی را شناسایی و از طریق آنها راز قتل این 3 نوزاد را پیدا کنند.

8 کشته و ده‌ها مجروح براثر آتش‌سوزی در یک آپارتمان

ایسنا: رسانه‌های دولتی اندونزی اعلام کردند: بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در غرب این کشور، دست‌کم 8 نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی مرکزی جاکارتا  پایتخت اندونزی  در مصاحبه‌ای با خبرگزاری شینهوا، گفت: بر اثر بروز آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در ناحیه پالمرا در غرب این کشور، 8 نفر از ساکنان این آپارتمان در آتش سوخته و 20 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

ویتاردی کوریاوان  رئیس اورژانس اندونزی  یادآور شد: این حادثه ساعت 45/2 به وقت محلی و 45/19 به وقت گرینویچ روی داد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل آن که آتش‌سوزی در نیمه‌شب و ساعت استراحت و خواب روی داد، ساکنان این آپارتمان فرصت کافی برای فرار از آتش را نداشتند و به همین دلیل جان خود را از دست دادند.

گفته می‌شود، در عملیات اطفای حریق این آپارتمان ماموران 14 ایستگاه آتش‌نشانی جاکارتا حضور داشتند که در نهایت موفق شدند، پس از 2 ساعت این آتش را مهار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها