جام‌جم: تیم ملی دوومیدانی دانشجویان ایران با 7 ورزشکار عازم یونیورسیاد صربستان می‌شود. این ورزشکاران پس از رکوردگیری‌های صورت گرفته، در ترکیب اعزامی به صربستان جای گرفته‌اند. محمد و محمود صمیمی در پرتاب دیسک، احسان مهاجر شجاعی و سجاد مرادی در 800 متر همراه کاوه موسوی در پرتاب چکش، اسحاق غفاری در پرش با نیزه و احسان طهماسبی در 400 متر، ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
کد خبر: ۲۵۸۶۹۱

چهارمی، بهترین عنوان شناگران

جام‌جم: تیم ملی شنای ایران با کسب یک مقام چهارمی و دو عنوان هشتمی به کار خود در مسابقات شنای بین‌المللی خرس طلایی کرواسی پایان داد.دومین و آخرین روز از مسابقات شنای بین‌المللی خرس طلایی کرواسی با کسب یک مقام چهارمی برای سعید آشتیانی در 400 متر آزاد و دو مقام هشتمی برای امین نوشادی در 200 متر پروانه و محمد بیداریان در 100 متر آزاد همراه بود.

پولادگر و ساعی، مهمانان ویژه کره

فارس: از سوی اتحادیه تکواندو آسیا، محمد پولادگر به عنوان یکی از نواب رئیس قاره کهن، برای حضور در مراسم افتتاحیه کمپ موجو کره جنوبی دعوت شده است. همچنین برای سخنرانی در این مراسم 2 نفر از قهرمانان شاخص جهان نیز فراخوانده شده‌اند که هادی ساعی یکی از آنهاست.هدف از دعوت این نفرات، انتقال تجربیات چندین ساله به تکواندوکاران نوجوان جهان است. این کمپ مردادماه امسال تشکیل می‌شود و مقدمه‌ای برای المپیک نوجوانان 2010 در سنگاپور به شمار می‌رود.

جودوی گوانگجو، سهمیه المپیک

فارس: بازی‌های آسیایی گوانگجو 2010 نیز در زمره مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار گرفت. بدین ترتیب این مسابقات که در 8 وزن برگزار می‌شود، می‌تواند در سرنوشت جودوکاران ایران در المپیک لندن بسیار موثر باشد. به گفته میران، سرمربی تیم ملی اوج کار تیم ملی در بازی‌های گوانگجوست و او در پیش‌بینی اولیه خود دو مدال طلا را برای این رقابت‌ها کنار گذاشته است.

مربیان کره‌ای برای جوانان جودو

جام‌جم: بعد از ماه‌ها تعطیلی اردوهای تیم ملی جوانان، از سوی سرپرست فدراسیون مسوولیت طراحی برنامه‌های این تیم برعهده کواک به عنوان سرمربی و بنگ به عنوان مربی سپرده شد. این 2 مربی اهل کره شمالی باید تا 10 روز آینده برنامه یکساله خود را در اختیار سرپرست فدراسیون قرار دهند.

ایران بازی‌های جهانی کاراته را از دست داد

جام‌جم: تیم ملی کاراته کشورمان، حضور در بازی‌های جهانی کاراته را از دست داد. این رقابت‌ها تحت‌عنوان بازی‌های جهانی کاراته با حضور ستارگان کاراته دنیا، به مدت 3 روز از 2 تا 4 مردادماه در چین تایپه برگزار می‌شود.

سومین مدال عصمتی در تالو

جام‌جم: مریم عصمتی در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به سومین مدال خود دست یافت. در این رقابت‌ها عصمتی در فرم نن کوئن نوجوانان با امتیاز 8/60 به مقام سوم دست یافت. او پیش از این در فرم نن دائو طلا و در فرم نان چوان برنز گرفته بود. اکنون کاروان ایران 3 طلا و 4 برنز دارد.

خداداد: مصدوم نیستم

ایسنا: بهزاد خداداد پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی تکواندو گفت: تمرینات فنی‌ را از 2 هفته قبل آغاز کرده‌ام و مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است.وی افزود‌: با توجه به انجام جراحی روی پای مصدومم اگر بگویم صددرصد آماده‌ام، حرف درستی نزده‌ام، ولی با این وضعیتی که دارم می‌توانم برای تیم ملی مفید باشم.

ششمین مدال ووشو برای سلطانی

جام‌جم: تیم ملی ووشو در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک مدال برنز دیگر دست یافت تا جمع مدال‌هایش به 6 برسد. در ادامه‌ دومین روز از رقابت‌های تالو قهرمانی رده‌های سنی آسیا که در ماکائو جریان دارد. امیرحسین سلطانی، تالوکار نونهال ایران در فرم گوئن‌شو روی سکوی سوم  ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها