جام‌جم: رئیس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، حسین رضازاده را سمبل و اسطوره این رشته ورزشی در جهان دانست. تاماش آیان در دیدار پنجشنبه شب خود با سرمربی و مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران، قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های آسیایی قزاقستان را تبریک و از رضازاده خواست همچنان در کنار وزنه‌برداری ایران و جهان باقی بماند.
کد خبر: ۲۵۵۱۲۹

بذری: دیگر در 74 کیلو کشتی نمی‌گیرم

مهر: نایب قهرمان جهان در وزن 74 کیلو، گفت: با بررسی تمامی شرایط تصمیم گرفتم دیگر در وزن چهارم کشتی نگیرم.

علی‌اصغر بذری دراین‌باره افزود: به دلیل این‌که برای حضور در وزن 74 کیلو مجبور بودم وزن زیادی کم کنم و با توجه به ناراحتی گوارشی‌ام که قادر به کشتی گرفتن نبودم، ازاین‌رو تصمیم گرفتم در وزن 84 کیلوگرم کشتی بگیرم.

پاسخ مثبت بویگاس فرانسوی

ایسنا: دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از پاسخ مثبت بویگاس فرانسوی برای حضور در دوچرخه‌سواری پیست ایران خبر داد.

اصغر خالقی افزود: با توجه به حضور علی انصاری در فدراسیون دوچرخه‌سواری، مشکل مالی ما حل شد و بویگاس پاسخ داده که برای حضور تمام وقت به ایران می‌آید. این مربی فرانسوی با تیم ملی فرانسه قرارداد دارد و اعلام کرده در پایان این همکاری به ایران خواهد آمد.

شکست سنگین واترپلو

جام‌جم: تیم ملی واترپلو در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی با نتیجه 13 بر یک مغلوب میزبان خود، استرالیا شد. این تیم در دومین بازی خود، امروز به مصاف ژاپن می‌رود.

زارعی پنجم شد

ایرنا: عباس زارعی، ملی‌پوش دسته 69 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری کشورمان عصر دیروز به مقام پنجمی رقابت‌های نوجوانان جهان در تایلند دست یافت. در این دوره از مسابقه‌ها که در شهر چیانگ‌مای برگزار می‌شود، زارعی با ثبت رکورد 263 کیلوگرم (118 کیلوگرم یک ضرب و 145 کیلوگرم دو ضرب) به مقام پنجمی رضایت داد.

رضازاده در محاصره وزنه‌برداران نوجوان

جام‌جم: استقبال گسترده مسوولان و وزنه‌برداران از رضازاده در پایان دومین روز رقابت‌های نوجوانان جهان در سالن اصلی مجموعه ورزشی شهر چیانگ مای تایلند باعث شد تا وی نتواند همراه تیم ایران راهی هتل شود.بسیاری از وزنه‌برداران نوجوان خواستار گرفتن امضا و عکس یادگاری از قوی‌ترین مرد جهان شدند.

هدف جهانی قهرمان پرتاب چکش ایران

ایسنا: کاوه موسوی که هفته پیش برای چندمین بار رکورد پرتاب چکش ایران را بهبود بخشید، می‌گوید: همه هدفم رسیدن به رکورد ورودی مسابقه‌های جهانی دوومیدانی در برلین است.

قهرمان و رکورددار پرتاب چکش ایران در سال‌های اخیر در کمتر مسابقه‌ای بوده که نتواند رکورد ملی کشورمان را در این ماده بهبود ببخشد. او هفته گذشته در رقابت‌های تخصصی پرتاب‌ها در اکراین، رکورد پرتاب چکش ایران را به 73 متر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها