با تلاش ماموران پلیس آگاهی

باند سرقت لوازم خودرو متلاشی شد

سارقان در حال سرقت لوازم یک خودروی سرقتی، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۵۳۵۴۱

به گزارش ایسنا ، فردی در 20 بهمن ‌سال گذشته با مرکز فوریت‌های پلیسی (110) تماس گرفت و اظهارکرد که دو تن به طرز مشکوکی در حال باز کردن چرخ‌های یک دستگاه خودروی پیکان در خیابان قوچ حصار هستند.

ماموران کلانتری 172 صحن حرم عبدالعظیم(ع)، در محل مورد نظر حاضر شدند و دو تن را به نام‌های «میلاد»16ساله و «موسی»26ساله را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این دو متهم در تحقیقات اولیه ماموران کلانتری به سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرده و یکی از همدستان خود به نام «حمیدرضا» 35 ساله را نیز معرفی کردند که او نیز ساعتی پس از اعترافات دو همدستش توسط پلیس دستگیر شد.

در ادامه به دستور عباسی ـ بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ـ پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که خودرویی که سارقان درحال سرقت لوازم و وسایل داخل آن بودند، در16 بهمن ماه سال گذشته در شهرری توسط سارق یا سارقان دیگر به سرقت رفته و در محل دیگری پارک شده است.

در ادامه تحقیقات از سه متهم، کاراگاهان اعضای دیگر باند بزرگ سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو را شناسایی کردند و در چندین عملیات مختلف ضمن شناسائی مخفیگاه آن‌ها، این متهمان به اسامی «طاهر»، «کامران»، «داوود» و سه مالخر را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، طبق بررسی‌های پلیس مشخص شد که اعضای دستگیر شده دارای سوابق متعددی در زمینه سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو بوده و تعدادی از آن‌ها نیز به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان ـ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ـ با اعلام این خبر اظهار کرد: متهمان در بازجویی ‌های خود به ده‌ها فقره سرقت در سطح شهر تهران اعتراف کردند که در این راستا یکی از مالخرها 110 عدد ضبط و پخش سرقتی که ارزش این اموال حدود پنج میلیون تومان بود را تحویل داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها