فرد کلاهبرداری که با جعل فیش بانکی کلاهبرداری کرده و دارای 19 فقره سابقه جرایم مختلف از جمله جعل عنوان، خیانت در امانت و جعل سند است ، از سوی پلیس آگاهی پاکدشت دستگیر شد.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۵

 سرهنگ زنده‌شو، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: با شکایت شخصی مبنی بر این‌که فردی به نام اکبر پس از خرید 2 دستگاه ال سی دی از فروشگاه وی، قرار شد مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب او واریز کند و پس از واریز مبلغ مورد نظر، فیش پرداختی را نیز تحویل دهد، اما با استعلام از حساب بانکی متوجه شده بود که فقط 10 هزار تومان از طریق خریدار به حساب واریز شده است، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

سرهنگ زنده‌شو افزود: با بررسی موضوع از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان، اکبر دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر جعل فیش اعتراف کرد و اجناس خریداری شده را نیز تحویل فروشنده داد.

وی افزود: در ادامه بازجویی‌ها، متهم به چند فقره کلاهبرداری، استفاده از لباس نظامی، جعل عنوان، شرب خمر، خیانت در امانت، جعل سند و... اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی پاکدشت تصریح کرد: متهم دستگیر شده دارای 19 فقره سابقه جرایم مختلف است و مدت 14 سال را در زندان شهرهای تهران، گنبد، لاکان و آمل سپری کرده است.

سرهنگ زنده‌شو خاطرنشان کرد: با تحویل متهم به مرجع قضایی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب پاکدشت درخواست کرد با توجه به این‌که متهم دارای سوابق متعدد است و احتمال می‌رود مرتکب جرایم دیگری نیز در این خصوص شده باشد، عکس وی در جراید کثیرالانتشار چاپ شود.

زنده‌شو  در پایان یادآور شد: مالباختگان می‌توانند برای ارائه شکایت و پیگیری آن به اداره پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه کنند یا با شماره 02923021919 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها